HELP:(

Ik zit zelf gelukkig niet in deze situatie, maar ik zou goed naar je gevoel luisteren.
En wat de vorige zeiden, wat nou als het alsnog misloopt met de relatie, ik denk inderdaad dat je dan nog heel erge spijt kan krijgen. En abortus is ook niet zonder risico, hier moet je ook rekening mee houden.
Zelf vind ik persoonlijk dat je (ex)vriend je niet eens voor deze keus mag zetten. Als hij echt om jou geeft, dan geeft hij ook om het kind.
Oke er zal heel veel veranderen in jullie leven, maar na een abortus misschien nog wel meer, je weet niet hoe die impact bij jullie verloopt.
Waarschijnlijk is je relatie al niet stabiel, anders doet hij jou dit niet aan en na de abortus wordt je relatie nog meer op de proef gesteld.
Denk je dat je dan bij je vriend terecht kan met je verdriet???
Hij geeft in principe nu al niks om het kindje dus de abortus zal voor hem lang niet zo moeilijk zijn als voor jouw.
En weet je bent niet de enige in deze situatie en hoeveel alleenstaande moeders redden het zonder vader?
In dit geval zou ik echt voor mezelf kiezen, en eigenlijk vind ik dat je vriend jou niet waard is.
Zet de voor en tegens op een rijtje en maak dan de juiste keuze.
Misschien zijn er wel websites die meer informatie geven over dit onderwerp, heb je hier al naar gekeken?
Denk goed na wat je doet, want je zit er met beide keuzes heel je leven aan vast!

Succes er mee.
En laat je weten welke keus je gemaakt hebt?

Wat een moeilijke en nare situatie.

Het zou natuurlijk ook nog kunnen dat de gevoelens van  je vriend naarmate de zwangerschap vordert veranderen. Als hij echt van jou houdt, zou hij naar mijn idee ook van jullie kind moeten houden. Ik snap dat het voor hem ook heel moeilijk is op dit moment, maar dat kan ook nog veranderen. misschien is hij erg geschrokken en kan hij wennen aan de situatie?

Heel veel sterkte, en als jij zelf in principe  al voor jullie kind hebt gekozen, kan ik mij moeilijk voorstellen dat je dat zou veranderen.

Liefs van Ayleen

ìedereen harstikke bedankt voor jullie super lieve reacties!
dat doet me echt zo goed..
ik heb het besloten te houden..

AMBER 11 WEKEN! haha

hai rinszz!

jij heb het kindje ook gehouden zie ik :)
ik wens je heel veel sterkte, hou me op de hoogte  

Hoi Meid,

Goed van je en ik wens je ondanks alles een fijne zwangerschap toe en geniet van je kindje.

Succes ermee.

Gr Fruit Girl

Kan maar 1 ding zeggen: GO GIRL!!!

Het is niet altijd even makkelijk! Maar het is en blijft een wondertje, geniet ervan!
En al heb je vragen of moet je je verhaal kwijt, je kan mij vinden op het oktoberforum!

Groetjes Rinske

Hoi Amber,

Ik vind het een hele dappere beslissing van je hoor!

Ik hoop dat je zo de hele zwangerschap erover denkt. Wacht maar tot je
de baby voelt bewegen, dan is het hele idee om te stoppen sowieso van
de baan haha.

Een nieuw leven, dat is toch te mooi om te stoppen.

Ik hoop dat je lekker kan genieten en een hele mooie zwangerschap krijgt.

Ik heb nu een relatie met nieuwe man en ben zwanger van zijn tweede kindje.

Heb al twee kinderen uit een eerdere relatie, maar zoals je leest zijn
er ook mannen die graag een vrouw krijgen met al kinderen. Wij zijn nu
ontzettend gelukkig en dat wens ik jou ook toe.

Groeten,

Vanessa

Terug
Bovenaan