HELP:(

bedankt rinszz!

Vannessa75: ja maar daar denk je dan idd aan, van ja zijn er mannen die wel nog een relatie met je aangaan omdat ja, je heb dan wel een kindje van een ander. zal dat dan goed gaan voor beiden? je wil natuurlijk niet heel je leven alleen blijven?
maar je ziet wel dat dat soort goede mannen bestaan!

Hoi,

Als ik jou was zou ik echt voor m,n kindje kiezen.
Als je ex straks wel kinderen van je wil waarom nu dan niet??
Of andersom waarom nu niet en straks wel??
Als hij je nu in de steek laat kan hij dat straks ook weer doen.

En indd als het wel fout loopt heb je en je ex en je kindje niet meer.
Ik zou dit kindje echt houden hoor.
Ik denk als je het straks in je armen houd je enorm spijt zal hebben van de twijfels die je nu hebt.

Het zal wel even zwaar worden maar er zijn genoeg mensen die je zullen steunen.
Zet je kindje en jezelf nu op nummer 1 en niet je ex.
Wil je zowiezo verder met iemand die je verlaat omdat je zwanger ben???
Ik kan natuurlijk niet voor je kiezen dat moet jezelf doen.
Maar echt een kindje krijgen is een godsgeschenk.

Sterkte,

Senjo

ik denk dat het het zoiezo niet waard is om hem dan te houden, maarja zo denk ik hoor, iemand moet je nemen zoals je bent 100% en je bent hier SAMEN verantwoordelijk voor geweest dus ook samen oplossen, je gaat jezelf kwalijk nemen omdat later toch blijkt dat er iets niet goed zit..

typ ik net een berichtje.
Lees ik dat je het gaat houden.
Echt super Weet zeker als je het straks vast houd dat je heel blij bent met de keuze die je nu hebt gemaakt.

Was bij mijn 2 dochters ook alleenstaand en het VBOK helpt. Ik heb ze toen ook gehad.

En wees niet bang om geen relatie ooit meer te krijgen. Er zijn meer mannen die je aaccepteren met kind of kinderen hoor ;)

Ik ben nu getrouwd en mijn dochters zijn erkend door mijn huidige man en samen krijgen we nu ook een dochtertje. En we hebben ook 2 kinderen van zijn 1e huwelijk.

Dus een echt samengesteld gezin.

Mijn msn is:

fam-de-lange@hotmail.com

Als je wilt kletsen en/of info wil ;) Kan je in contact brengen met een hele lieve vrouw van het VBOK.

xxx Nienke

37 weken en 3 dagen

ppff moeilijk hoor
Ik ga je dan ook geen advies geven, maar kan je wel vetellen wat ik zal doen.
Ik zou voor het kidje gaan ... heb ik toch nog wat van de man van wie ik eerst/nog steeds hield en wie weet hoe het strax loopt. Ik zou er gewoon niet tegen kunnen dat iets wat je samen hebt gemaakt zo abrubt een einde kunt geven, weet natuurlijk niet wat zijn beweegredenen hier voor zijn, maar zo zou ik het voelen. Meid sterkte en ik weet niet of je in je direce omgeving genoeg hulp o.i.d. hebt maar als je dat hebt maak er dan nuttig gebruik van...
Gr sandra

Terug
Bovenaan