help :(

Hoi Do,

Wat ik weet van het feit dat mijn ouders gescheiden zijn, was dat de rechter met alle papieren zoals jaaropgaven, loonstroken enzo keek naar wat de vaste lasten van mijn vader waren en watmijn vader kon betalen en daar een conclusie uittrok.
Verder moesten mijn ouders met hun advocaten alles op papier zetten over wat wel of niet gebeurt ten opzichte van de opvoeding.
En moeten ze zich er beide aan houden.
Want dit is ondertekend door mijn ouders en de rechter.
Maar jah... dit ging n.a.v. een scheiding, weet niet hoe dat in jullie situatie ligt.

Wat de beslissingen vroeger ook geweest zijn van erwin en zn ex, ik wil jullie er veel sterkte mee wensen en ik hoop dat het ook gunstig blijft allemaal voor jullie eigen gezinnetje!

Liefs Marina

Hey Do
Ik las gister je verhaal al en ik wist niet zo goed wat ik kon schrijven om je een hart onder de riem te steken... dat weet ik nu nog niet maar ik moest er steeds aan denken vandaar dat ik toch maar ff een berichtje schrijf. Het lijkt mij een erg lastige situatie. Heb je net samen je leven zo lekker op de rails, gelukkig in jullie nieuwe huisje, krijg je dit. Ik hoop dat ullie samen de kracht hebben om hier ook weer goed door heen te komen!!
Heel veel sterkte meis!

hey meiden

nadat we alles hadden uitgezocht, hebben we toch besloten om alles te laten rusten.
het jridisch loket zei tegen ons dat we beter zelf nu de prosedure konden starten, maar inprinciepe zeg je dan:
hier in mn portomonee.
we hebben dus alles laten rusten, en als ze geld wilt zien, komt ze maar met een advocaat.
dan zien we daarna wel verder.
tot die tijd zetten we wel al ons geld opzij.
niet op onze spaarrekening, die wordt leeggehaald en opgeheven. maar we gaan sparen in een oude sok om het zo even te zeggen.
ook nathalia haar spaarrekening wordt leeggehaald.
dat geld gaat naar mn ouders, die een rekening voor haar openen.
waarom?? als ze zien dat we zo veel geld voor nathalia kunnen sparen, kunnen we dat ook voor erwin zn andere kind. (zo denkt een rechter dan)

tis lastig allemaal maar we proberen er nu zo min mogenlijk aan te denken. we zien wel wat de toekomst ons brengt.

allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties, steun en lieve woorden!!!

liefs, do

Ik hoop dat het voor haar toch een stap te ver is om idd. een advocaat in te schakelen. En dat jullie wat rust krijgen.
Sterkte!!

Terug
Bovenaan