Helpppppp!! Relatiedilemma!!! Advies gevraagd!!!

quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-06-2009 21:18:05'));

Jeetje Debbie wat een verhaal zeg. Ik ben benieuwd hoe de christelijke dames onder ons dit opvatten na mijn ...ganse dag verhaal... CENSUUR!!!! Anyway.

De christelijke mensen onder ons storen zich alleen aan het onnodig kwetsend en op een domme manier gebruik maken van de naam van God. Niet aan mensen die op een normale manier hun probleem voor leggen.

Hoi meiden,

Het weekend is hier rustig gegaan. T lijkt of het idee echt uit de wereld is.

Dus het is bij meerdere van jullie niet meer zoals het geweest is? Vervelend hoor, want het hoort er toch een beetje bij. Maar kids slokken gwn veel energie van je op, en dan moet je idd de tijd ervoor vrij zien te maken. Alhoewel dat dat niet altijd gaat zoals je zou willen.

En ik heb er heel goed over nagedacht of ik dit hier zou posten, want het is idd een beetje prive, maar aan de andere kant... T is de normaalste zaak v.d wereld... Zelfs Beatrix heeft eraan gedaan ;-) Gek hé, je eigen koningin, ja, das ook maar een mens hoor, haha!

Liefs Deb.

Gelukkig dat het weer rudetig is in huize Ramon en Debby.
Ja zo heeft iedereen wel eens een tijd dat het wat minder gaat.
Maar probeer idd tijd voor elkaar vrij te maken.
Ook al ben je nog zo druk met je kindjes.
Je relatie is en blijft ook belangrijk.
Veel succes hoor.

En Ing...
Waarom vraag je je af wat christelijke mensen hier van vinden?
Het is toch een reeel probleem?
Dat mag je toch voorleggen aan een ander?
Ben gewoon even benieuwd waarom je bij dit topic terug denkt aan die discussie van toen.
Verder bedoel ik er niks mee hoor.

Groetjes marianne

Hai,

Ik bedoel niet zo zeer dat het raar is dat er verteld wordt dat er wat probleempjes zijn om intiem te zijn met elkaar in de hecktiek van het gezin en kort na een bevalling echter het gedetailleerde verhaal over zelfbevrediging en de beschuldigingen daarvan van Ramon naar Debby vond ik dusdanig onder de noemer persoonlijke info vallen dat ik me afvroeg of christelijke mensen zich hierdoor in verlegenheid gebracht voelen aangezien er voor minder een hele discussie op gang is gekomen.
Het voorleggen van het probleem van minder tijd hebben voor elkaar ook op sexueel gebied vind ik zeker een herkenbaar en reeel probleem en dat is dus ook niet het gedeelte wat ik bedoel. Nog meer  vragen?

gr.Ing  

De christelijke mensen onder ons storen zich alleen aan het onnodig kwetsend en op een domme manier gebruik maken van de naam van God. Niet aan mensen die op een normale manier hun probleem voor leggen.

Sorry ik ziet dit berichtje nu pas. Zit je iets dwars Linda dat je zo gefrustreerd reageert? Het woord ...gansedag is een normaal woord wat zelfs in de dikke van dalen te vinden is. Ik vind het allesbehalve dom of raar en zo zijn er velen met mij gezien de reacties toendertijd. Echter, Ik gebruik het niet meer op verzoek van een aantal dames hier die het als kwetsend ervaren vanwege hun geloofsovertuiging en aangezien die het heel normaal hebben gevraagd heb ik daar alle respect voor en hou ik rekening met hun gevoelens aangezien dit een kleine moeite is. Als we het over dom gaan hebben ken ik er nog wel een paar maar ik stel voor dat we het gezellig houden. Ik vond het enkel opmerkelijk dat Debby zover gaat in het vermelden van sexuele details waar wellicht niet iedereen op zit te wachten  wat los staat van haar alledaagse en herkenbare probleem en zoals je in mijn reactie kunt lezen heb ik daar volledig normaal op gereageerd.  In die zin is zij vrij om te schrijven wat ze wil en laat ik haar volledig in haar waarde.
gr.Ing

Hmm... Ff gauw, sebiet wordt mn water koud om te dweilen ;-)

Het is niet de bedoeling van mij geweest om die andere discussie weer op te laden. Dat is nou eenmaal uitgepraat, dus wat heeft t voor zin, om t daar weer over te hebben?
Ik begrijp dat Inge zoiets heeft van: Wauw! Dat is best een heftige tekst (die ik geschreven heb) en dat klopt, dat is ook wel zo. Heb in mijn vorige berichtje al aangegeven dat ik er goed over heb nagedacht of ik het hier weg zou zetten of niet.

Maar het staat er nou eenmaal en of ik er spijt van heb?? Nee, echt niet! Of ik het genant vind?? YEP, DUS WEL!
Maar zoals ik al eerder aangegeven had: Het is wel iets menselijks, waar voor sommige mensen nogal een taboe over heerst om erover te praten. Ik daarintegen praat er dus wel over.
T is iets wat me echt hoog zat/zit, en wat ik  ECHT kwijtmoest. T heeft me wel geholpen iig.

Jullie bedankt voor de reacties

Liefs Deb.

Hoi Deb,

Het is inderdaad een onderwerp waar je meestal niet over praat in je omgeving en ik vind dit forum juist geschikt om het wel te bespreken. Ten slotte zit hier iedereen in hetzelfde schuitje en het is toch redelijk anoniem.

Ik denk dat veel vrouwen hier tegen hetzelfde probleem aanlopen, zoals je ook wel aan de reacties  kunt zien.  Ik vind het in ieder geval erg goed dat je de stoute schoenen hebt aangetrokken en je probleem gepost hebt. En ik vind het heel fijn dat het geholpen heeft!

Groetjes, Marisa

Hoi Marisa,

Dankjewel voor je lieve reactie!   T is tuurlijk altijd maar de vraag hoe mensen op zoiets gaan reageren. Gelukkig heb ik jullie niet onderschat, en laten julie me in mn waarde.

Thnx!

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan