Tuurlijk laten we je in je waarde. Dit is toch een openbaar forum waar je gewoon kan schrijven wat je wil. Nog even voor alle duidelijkheid. Mijn vraag mbt jouw verhaal ging dus over het stukje waarin je schrijft dat je vriend jouw beticht van sex met jezelf midden in de nacht en hem hiermee benadeelt, je niet gelooft als je zegt dat het niet zo is en dat jullie daar zelfs ruzie over kregen (dit vond ik een raar verhaal zeg maar want ik kan me niet voorstellen dat mijn man dit soort dingen zomaar gaat roepen) en niet over het gedeelte waarin je schrijft dat je geen zin hebt in seks omdat je druk, moet bent en het idee hebt dat er elk moment een kind wakker kan worden. Dat laatste herkent denk ik iedereen wel denk ik en dat vind ik heel menselijk. Ik denk dat je wat dat betreft een 'probleem' hebt aangekaard wat voor ieder jong gezin werkelijkheid is. Mijn voordeel is dat we vaak samen moe zijn hihihi. Kortom dan willen we allebei niks liever dan slapen dus dat scheelt weer. Ik ben in ieder geval blij dat jullie eruit zijn gekomen.
Dan nog even iets heel anders.... Ik denk dat je het heel goed hebt gedaan hoor mbt het wegdoen van de poes. Die ziet het verschil niet tussen gewoon kroelen en pesten en dat beest heeft geen leven met 2 kleine kids. Wij kampen momenteel ook met dit dilemma. Die van ons vlucht ook naar boven als hij al kinderen denkt te horen. Zo te horen is Spooky erg goed terecht gekomen dus die waant zich vast in het poezenwalhallah ofzo.
gr.Ing
Dan nog even iets heel anders.... Ik denk dat je het heel goed hebt gedaan hoor mbt het wegdoen van de poes. Die ziet het verschil niet tussen gewoon kroelen en pesten en dat beest heeft geen leven met 2 kleine kids. Wij kampen momenteel ook met dit dilemma. Die van ons vlucht ook naar boven als hij al kinderen denkt te horen. Zo te horen is Spooky erg goed terecht gekomen dus die waant zich vast in het poezenwalhallah ofzo.
gr.Ing