Her begin van ons avontuur

Ah, misschien toch een vroege innesteling. Maar het lichaam kan je echt in de maling nemen. Ik was ook wel eens misselijk voordat ik zwanger was. Nu ik zwanger ben, ben ik 24/7 misselijk. Dus merk nu wel echt het verschil met toen. Ik zou inderdaad even afwachten (hoe lastig ook) en dan een test doen. Ik duim voor jullie! Groetjes 

Nu weer dag verder.

Voor de gein alle.symptomen op rijtje gezet die ze zegt te ervaren. 

1misselijk met vlagen
2 ze heeft vanochtend een uur lang aantal steken in onderbuik thv  schaamstreek gehad
3 dingen.die ze.normaal.lekker.vindt zijn nu ineens vies en smaken niet. K denk hierbij aan ijsjes . Speciale chocolade van Tony,s.wasmiddel die.we.speciaal kopen omdat zzet.lekker vindt ruiken stinkt.ineens.
4 haar ruik is ineens verbeteren tijdens t wandelen vraagt ze weleens ruik je dat ook maar.k.ruik vaak niks(parfums hondenpoep t )
5 haar borsten voelen zwaarder.maar.dat kan uiteraard bedrog zijn.
6 continue een ijzersmaak.

7 erg.moe vaak

Bijna alles.is te verklaren of een verklaring voor te vinden.maar.enkele  niet.
Zou t dan raak zijn. Zou t.lichaam.alles faken?

Ikzelf ben altijd erg negatief en dat vindt ze soms irritant bij haar is het 50/50 wel/niet.

We willen een kind maar het is niet zo dat alles erom draait en ook niet dat zowel zij als ik erdoor geobsedeerd  zijn. 
Ze is normaal  bijna nooit.ziek maar het.lijkt echt of haar lichaam van slag is nu of dat er iets gaande.is

Ik weet het klinkt als.een hoop gebrabbel en klaagzang  maar het voelt allemaal zo.raar en ikzelf als man voel me.machteloos. zeker omdat we het al anders dan de natuurlijke.manier.moeten doen

Je zegt 12 juni nod maar je geeft ook aan dat ze de klachten al sinds 5 dagen na de bevruchting heeft dan kan haar nod toch nooit 12 juni zijn want dat is nog 11 dagen. Ik spreek uit heel veel ervaring je lichaam kan je echt heel erg in de maling nemen. Als je het echt niet vertrouwd Kruidvat early zonder kruisje kan je al 6 dagen voor nod doen

Al die symptomen die je noemt heb ik echt alleen misselijkheid gehad en dat kwam pas toen ik 5 weken zwanger was. Al die keren dat ik veel symptomen dacht te hebben was ik juist niet zwanger en maakte ik mezelf helemaal gek..
Gewoon afwachten tot je kan testen lijkt me het beste, tot die tijd kan niemand je zeggen of het raak is of niet...

[quote quote=10327418]Je zegt 12 juni nod maar je geeft ook aan dat ze de klachten al sinds 5 dagen na de bevruchting heeft dan kan haar nod toch nooit 12 juni zijn want dat is nog 11 dagen. Ik spreek uit heel veel ervaring je lichaam kan je echt heel erg in de maling nemen. Als je het echt niet vertrouwd Kruidvat early zonder kruisje kan je al 6 dagen voor nod doen[/quote]
Ze heeft een cyclus van 31 dagen.

Het.is allemaal zo verwarrend en zeker voor mij als man zijnde 

Maar gisteren zei je 5 dagen na de bevruchting en over 11 dagen pas nod dat is een luteale fase van 16 terwijl je nod normaal 14 dagen na je eisprong komt. Heb je er wel rekening mee gehouden dat de eisprong pas plaats vind 1 a 2 dagen de positieve ovu test?

14mei laatste dag menstruatie
27 positieve OV test.
24 26 28 en 30 pogingen gedaan.

Volgens.calculator zou 11of 12 juni ons zijn.

Da's de.info die ze me heeft gegeven

Ik wil je geen valse hoop geven, maar je lichaam kan je flink voor de gek houden. Als ze pas 12 juni haar nod heeft lijkt het mij bijna onmogelijk dat ze nu al zoveel symptomen zou hebben. Maargoed ik zeg niet dat het niet kan hoor. Maar weet wel dat die dingen die je noemt, ik ook vaak heb gehad en toen niet zwanger was, ookal dacht ik van wel. Je zegt wel dat jullie er niet teveel mee bezig zijn, maar onbewust wel en dan merk je ineens dingen op waar je eerder nooit op gelet hebt toen je nog niet bezig was met zwanger worden. 
Meer dan wachten kun je nu helaas niet doen. 

Terug
Bovenaan