[quote quote=10327470]Ik wil je geen valse hoop geven, maar je lichaam kan je flink voor de gek houden. Als ze pas 12 juni haar nod heeft lijkt het mij bijna onmogelijk dat ze nu al zoveel symptomen zou hebben. Maargoed ik zeg niet dat het niet kan hoor. Maar weet wel dat die dingen die je noemt, ik ook vaak heb gehad en toen niet zwanger was, ookal dacht ik van wel. Je zegt wel dat jullie er niet teveel mee bezig zijn, maar onbewust wel en dan merk je ineens dingen op waar je eerder nooit op gelet hebt toen je nog niet bezig was met zwanger worden. Meer dan wachten kun je nu helaas niet doen.[/quote] Ja ik zeg haar ook dat het haar lichaam is die haar voor de gek houdt. Maar gisteravond tijdens t douchen merkte ik als negatieveling juist een symptoom. Blauwe aderen op haar borsten. Ik heb er niks van gezegd maar hou t wel inde gaten.
Ik blijf erbij dat schijnzwanger is al vraag ik me af in hoeverre een lichaam kan faken.
Kan een lichaam.ook e afscheiding faken dat die nu vloeibaar is en normaal.slijmerig?
Ik blijf erbij dat schijnzwanger is al vraag ik me af in hoeverre een lichaam kan faken.
Kan een lichaam.ook e afscheiding faken dat die nu vloeibaar is en normaal.slijmerig?