Hoi Karin!
Ik heb ervaring met Herbal life.
Heb er positieve en negatieve ervaring mee...
Het positieve is dat ik inderdaad gewicht verloor, zo'n 10 kilo in 2,5 maand.
Eerste week is natuurlijk altijd moeilijk, hier en daar een beetje hongergevoel, wat je moet 'wegwerken' met fruit of worteltjes.
Maar na een paar weekjes zit je zo in het ritme van 2 keer per dag een maaltijd vervangen.Doe dat dan met het ontbijt en de lunch.
Ik nam zo'n pot vanillesmaak, gewoon 2 lepels in 250 ml yoghurt, vult ontzettend en zitten alle vitamines en alles wat je schijnt nodig te hebben in.
's Avonds gewoon met de pot mee eten, daar dat natuurlijk wel gezond moet.
De nadelen zijn dat je herbal life distributeur goed geld aan je kan verdienen, en dat merk je snel.Al snel wordt je gevraagd om niet alleen de 'basispot' poeder aan te schaffen maar ook vezeltabletten, proteinepoedertje voor extra energie, light snacks reepjes etc etc.Als je dat allemaal links laat liggen en niet op in gaat (uiteraard is wel de beste tip van mij bij dit dieet dat je elke dag multivitamine ernaast moet slikken, maar dan gewoon van Davitamon of een huismerk, is ook goedkoper.)
Kortom, ik ben eigenlijk helemaal niet zo enthousiast met dieten, maar dit is een vrij makkelijk dieet.Snel klaar te maken en op te eten, geen moeilijke regeltjes, gewoon 's morgens en 's middags een bakje yoghurt met een poedertje en water drinken natuurlijk.
De eerste week nogmaals is effe doorbijten, ik telde de dagen af, vaak is dat meer psychisch, als je het 1 week volgt ben je meteen supertrots op jezelf hi hi!!!
Met vragen kan je terecht bij je distributeur, o ja, het kost zo'n 85 euro per maand.Zo'n pot is 42,60 euro en daar doe je 2 weken mee.Maar dan moet je niks anders bestellen hoor, word je toch niet veel slanker mee...
Wat ook nog een positieve bijkomstigheid is, is dat je mega veel energie krijgt, ik moest echt oletten dat ik niet doorsloeg zeg maar.
Jeetje, ik lijk zelf wel een distributeur!!
Succes, laat effe horen als je ermee begint, ben benieuwd, ik ben er ook weer mee begonnen na m'n zwangerschap, al 4 kilo kwijt.
Groetjes Roos.