herbal life

hoi hoi.enige tijd geleden ben ik aangesproken door iemand van herbal life  .ZE WIL EEN afspraak met me maken ,om te kijken of het ook wat voor mij is.Heeft iemand ervaring met deze manier van gewichts verlies?Of is het net als vele afslank pillen.groetjes,karin

Hoi Karin!
Ik heb ervaring met Herbal life.
Heb er  positieve en negatieve ervaring mee...
Het positieve is dat ik inderdaad gewicht verloor, zo'n 10 kilo in 2,5 maand.
Eerste week is natuurlijk altijd moeilijk, hier en daar een beetje hongergevoel, wat je moet 'wegwerken' met fruit of worteltjes.
Maar na een paar weekjes zit je zo in het ritme van 2 keer per dag een maaltijd vervangen.Doe dat dan met het ontbijt en de lunch.
Ik nam zo'n pot vanillesmaak, gewoon 2 lepels in 250 ml yoghurt, vult ontzettend en zitten alle vitamines en alles wat je schijnt nodig te hebben in.
's Avonds gewoon met de pot mee eten, daar dat natuurlijk wel gezond moet.

De nadelen zijn dat je herbal life distributeur goed geld aan je kan verdienen, en dat merk je snel.Al snel wordt je gevraagd om niet alleen de 'basispot' poeder aan te schaffen maar ook vezeltabletten, proteinepoedertje voor extra energie, light snacks reepjes  etc etc.Als je dat allemaal links laat liggen en niet op in gaat (uiteraard is wel de beste tip van mij bij dit dieet dat je elke dag multivitamine ernaast moet slikken, maar dan gewoon van Davitamon of een huismerk, is ook goedkoper.)

Kortom, ik ben eigenlijk helemaal niet zo enthousiast met dieten, maar dit is een vrij makkelijk dieet.Snel klaar te maken en op te eten, geen moeilijke regeltjes, gewoon 's morgens en 's middags een bakje yoghurt met een poedertje en water drinken natuurlijk.
De eerste week nogmaals is effe doorbijten, ik telde de dagen af, vaak is dat meer psychisch, als je het 1 week volgt ben je meteen supertrots op jezelf hi hi!!!

Met vragen kan je terecht bij je distributeur, o ja, het kost zo'n 85 euro per maand.Zo'n pot is 42,60 euro en daar doe je 2 weken mee.Maar dan moet je niks anders bestellen hoor, word je toch niet veel slanker mee...
Wat ook nog een positieve bijkomstigheid is, is dat je mega veel energie krijgt, ik moest echt oletten dat ik niet doorsloeg zeg maar.

Jeetje, ik lijk zelf wel een distributeur!!

Succes, laat effe horen als je ermee begint, ben benieuwd, ik ben er ook weer mee begonnen na m'n zwangerschap, al 4 kilo kwijt.
Groetjes Roos.

nou ik denk dat daar de menigen nog wel over verdeelt zijn, haha!
ik ben es via een slinke manier na zo'n avond gelokt... pffieuww
het lijkt wel of herbalife je leven verandert! een sekte gevoel kreeg ik erbij!

Nou ik was er gauw vertrokken, want idd het kost echt mega veel geld!!
En het zijn hele maaltijden, dat kregen wij te horen.. ik bedoel eten uit de supermarkt eet je niet meer komt erop neer.

wat ik me dan altijd afvraag is: waarom ligt het dan niet in de supermarkt???
Mn buurvrouw doet het ook..nou sorry idd ze is afgevallen, maar ze ziet er niet uit joh helemaal niet gezond en fris!
oud, vermoeit maar idd wel slank!
een oud collega doet ook aan herbalife...ik zie dr niks van!
ze heeft nog steeds een beste kont om maar zo te zeggen haha!

Succes ermee!!!

Hoi,

Ik heb er geen ervaring mee, maar ben zelf niet zo'n voorstander van dit soort dieeten.
Hoe zit het met de kilo's als je er mee stopt en weer normaal gaat eten? Ik zou echt bang zijn dat ik dan zo mn kilos er weer 2x zo hard weer aan heb zitten.

Ook hier geworstel met nog behoorlijk wat extra kilootjes... Mn dochter is nu 7,5 maand en vanaf volgende week is het hier weer Sonja Bakker tijd- met hier en daar een beetje eigen inbreng. En buikspieroefeningen ;-)

Wil je wel even veel succes wensen met de strijd tegen de kilo's. Want weet wat voor ellende het is... bleehhhh

Groetjes Anoek

thanx voor jullie reacties..ja dat grietje blijft maar bellen voor een afspraak.ik denk dat ik er ook maar gewoon van af zie.ik wil ook graag een 2e   komen de kilootjes misschien weer net zo hard aan.groetjes,karin

Hey,
ook hier zijn de kilo's er nog niet af , sterker ik ben alleen maar aangekomen..
dus dan gaan we maar op fitness.. wel lekker trouwens.. cardiotraining.. fietsen, roeien loopband en steppen en natuurlijk buikspieroefeningen..
auw...die spieren doen me nog pijn vanaf maandag... haha maar ik hoop er wel mee af te vallen

groetjes, Christien

Hoi Karin,

Ik heb al veel diëten geprobeerd in mijn leven, waaronder Herbalife (vond ik niks, idd al die extra dingen).

Ik ben een paar maanden geleden gaan Sonjabakkeren. Maar dat ging zooo langzaam. Wel  7 kilo mee afgevallen maar dat duurde heel lang.
Nu ben ik bezig met het Cambridge dieet. Geen makkie maar het gaat als een trein.
Ik ben in 5 weken 9,5 kilo afgevallen. Totaal 16,5 kilo dus. Ik voel mee een heel ander mens. Ik weeg nu minder dan voor mijn trouwen en mijn eerste zwangerschap. Ik wil graag nog 10 kilo afvallen. Dus ik moet nog een paar weekjes en dan kan ik weer gaan opbouwen.
Ik heb wat mensen gezien en gesproken die dit dieet hebben gedaan en de meesten zijn nog prima op gewicht.
Het is een heel duidelijk dieet. Je vervangt je maaltijden door drie Cambridge produkten per dag. Het is niet altijd gemakkelijk, vooral als je voor de rest van de fam aan het koken bent. Maar de weegschaal is mijn grote drijfveer en dat werkt heel motiverend.
Ik ben zo enthousiast over het dieet dat ik zelf ook consulente wil worden.
Ik begin deze maand met mijn opleiding.
Google maar eens op Cambridge dieet, dan kun je er meer over lezen.

Ik ga er nog even mee door.

Succes met afvallen! Het is toch een hele strijd.

Groetjes,
Sophie

heey sophie..ja daar heb ik ook wel eens van gehoord.misschien is dat ook wel het proberen waard.ik ben niet aan dat herbal life begonnen.ik hoorde ook al van mn zus dat ze je steeds meer aansmeren.bedankt voor de tip.groetjes,karin

Terug
Bovenaan