herbal life

Hallo meiden

Hier moet ik ook echt even op reageren ik heb er ervaring mee ik ben begonnen met sporten toen ik 20 was op een gegeven moment werden mij fatburners aangeraden dat heb ik toen gedaan toen ben ik in 3 maanden tijd 20 kilo afgevallen maar dat is dubbel zo hrd teruggekomen. Ik heb bij een sportschool gewerkt ik heb mij eigen er toen goed in verdiept het beste is gewoon om je levensstijl te veranderen rustig aan kilo te verliezen . Het is gewoon belangrijk gezond eten en lichaamsbeweging 3 keer sporten in de week cardiofitness spinning bodystep om het voor jezelf leuk te houden. Toen ik zwanger van milton was ben ik gestopt met roken toen is mijn zus overleden in plaats van een sigaret ben ik meer gaan snoepen omdat het beter was voor die kleine dus ik ben weer aangekomen ik heb nog gesport voor ik zwanger werd van Shanice ik vond het ook wel lekker en het was echt een uitlaatklep voor mij momenteel lukt het niet met twee dus ik wacht maar tot na de zomervakantie dat milton naar de basisschool gaat maar ik probeer wel op te letten met wat ik eet. Het is ook dat je lichaam op een gegeven moment even stilstaat dan is het een teken dat je schema   moet veranderen omdat je lichaam gewend is geraakt aan het patroon.Ik bedoel als je sport je trainingsschema
Bebie 78 er word niet veroordeelt of geoordeelt het is namelijk gewoon een feit dat het niet gezond is want van sommige dieten kan je zo flauw worden en als je voor een kindje moet zorgen is dat niet zo goed want dat kost de nodige energie.
Ik weet ook waar ik het over heb Je kan zo een dieet als opstap nemen om mee te beginnen dat het je in het begin stimuleer maar dan goed  op je voedingspatroon letten . Het kost een hoop geld dat kan je beter gelijk in de sportschool stoppen want makkelijk afvallen bestaat gewoonweg niet helaas
groetjes lisette

Hoi Roos,

Jammer dat je hebt moeten stoppen en dat je er zo'n last van kreeg.
Maar dat had dus ook een medische oorzaak.

Ik ben er in ieder geval al goed mee afgevallen en dit dieet werkt voor mij prima.
En  ben blij dat ik ermee begonnen ben, ik zit zoveel lekkerder in mijn vel.

En Lisette, je mag en kan niet zomaar zeggen dat een dieet ongezond is als je de  werking niet kent. Cambridge wordt soms zelfs door huisartsen geadviseerd.
Daarnaast zitten alle vitamines en mineralen erin die je dagelijks nodig hebt.
Ik werk drie dagen in de week en heb twee kinderen en ik ben zo fit als een hoentje. Dus helemaal niet flauw of wat dan ook.

Ieder gaat op haar eigen manier de strijd tegen de kilo's aan!

En we kunnen elkaar toch gewoon laten weten hoe we het doen, zonder een dieet aan te vallen en veroordelen?
Dan kan ieder daar mee doen wat ze wil.

Groetjes,
Sophie

Sophie je leest het niet goed er staat bij sommige dieeten en er word niet veroordeelt en geoordeelt ik spreek uit ervaring als ik er geen ervaring mee zou hebben zou ik mijn mond houden je  leest niet goed   zal ik het nog een keer herhalen sommige dieeten en iedereen doet het op zijn eigen manier ja dat moet iedereen voor zichzelf weten maar daarom mag ik vermelden wat ik heb ondervonden ik worstel al meer dan 12 jaar met dit probleem en er bestaat gewoon geen makkelijke manier om   gezond af te vallen als dat zo zou wezen dan was iedereen al slank geweest en dan konden de sportscholen hun deuren sluiten.

groetjes lisette

Nou Sophie is dat gezond wat roos eraan heeft overgehouden ze heeft op de kop gekregen van haar huisarts zo goed is dat dieet de fatburners die ik heb gebruikt meer dan 10 jaar geleden hadden sommige last van hartkloppingen ik niet maar ik heb wel mijn lesje gehad en mij zal je nooit meer zo gek krijgen ik heb afvalcapsules liggen maar je moet niet denken dat ik daar aan begin ik heb ze gratis van fitnova gehad toen ik zwanger van shanice was maar ik gooi ze weg want het is gewoon troep. Ik hoop dat ik weer snel kan gaan sporten

En meiden heel veel succes met afvallen

Weet je wat het is...Natuurlijk val je af van 500 cal. per dag en krijg je veel energie van een poedertje waar ze alles in stoppen....maar bedenk dat je lichaam (je organen) niet gemaakt zijn voor 3 keer per dag een shake-je.Je lichaam moet iets te verteren hebben, je maag, je darmen, die moeten aan de gang blijven...Vezels voor je darmen, en dan niet door een wit duur poedertje genaamd fibre89, echt brood en groene groentes....
Ik had ook last van koortuitslag, duizeligheid en draaierig zijn....echt duidelijk een vitamine tekort...dus geloof niet helemaal dat Cambridge minstens net zoveel vitamines bevat als normale voeding.
Ik heb bij de introductie van dit dieet ook alles aangehoord wat jij vertelt...over dat er alles in zit, dat sommige huisartsen het zelfs aanbevelen....raar, mijn huisarts raad het juist af....En hij is niet de enige...En dat ketose gevaarlijk is....3 Liter water per dag drinken....weet je dat dat erg vel is als je verders geen vast voedsel in je maag hebt?...

En dat ik moest stoppen met het dieet had inderdaad een medische reden...maar dat kwam door het CAMBRIGDE DIEET!Het was een gevolg van.
Daardoor moest ik juist stoppen!Ik had daarvoor nooit   last van obstipatie, nooit maar met dit dieet begon het.....
Ben er echt van geschrokken, vind het een gevaarlijke manier van lijnen en daarom wil ik mensen ervoor waarschuwen, en dan heb ik het nog geen eens over de kosten...........je loopt er op leeg.....
Ik sport nu 3 keer per week, en ben 35 euro per maand kwijt aan het sportschoolabonnement....daar kan Cambridge niet tegen op!Ben je kwijt voor 1 week!!Reken maar uit wat dat per maand kost!

Enfin, wil jou niet persoonlijk aanvallen hoor, iedereen mag zijn eigen mening en ervaring hebben, vind het fijn voor je dat het jou wel het gewenste resultaat oplevert, ben zelfs jaloers dat het niet zo bij mij ging, want doorzettingsvermogen had ik wel...
Maar ik heb er zulke vervelende ervaringen mee dat ik vind dat mensen ook de andere kant van het Cambridge Diet moeten weten....het gaat niet altijd goed....En dat moet men weten, want sommige vrouwen gaan echt ver voor gewichtsverlies, ondanks andere bijkomende medische klachten...

Ik kan me nog een uitzending op tv herinneren van ik meen Kassa (of Radar?), in ieder geval een consumentenprogramma...waarin Stackers onder de loep werden genomen.Te koop in sportscholen.Ze zouden hele heftige bijwerkingen hebben...hartritmestornissen en je bloeddruk zou de lucht in vliegen, dus ook slecht voor je bloedvaten en duizeligheid.Toen er met een  camera de sportschool in werd gelopen wilde niemand die ze slikte reageren en zelfs niet herkenbaar in beeld!Er werd gezegd dat mensen die ze gebruikte er die bijwerkingen maar voor lief bij  namen...
Zo ver kunnen mensen dus gaan voor gewichtsverlies....

Het fijne van sporten is dat voldoenende gevoel naderhand.
Toegegeven, je moet inderdaad eerst over een drempel heen, vooral s' avonds...koken, kindjes douchen en naar bed brengen, voorlezen  en dan ga ik weg.Ipod mee, boek mee en knallen op de apparaten, vliegt zo'n uur zo voorbij.En dan thuis lekker douchen, ben gek op douche-gels, moet oppassen dat ik dan niet zo 3 kwartier sta te douchen!En dan nog even met een boek op de bank, of effe zappen, en vervolgens val ik als een blok in slaap....
Kortom, wat ik wil zeggen is dat ik van een nood een deugd maak, sporten is niet altijd leuk, maar dan  maak je het toch gewoon leuk....

Enfin, nogmaals...ieder zijn eigen ding om af te vallen.
Groet Roos.

Terug
Bovenaan