herbal life

Hey Sophie !

Ik zweer bij het dieet ! Inmiddels 22 kilo afgevallen en alweer 4 weken gewoon aan het eten ! Ik heb er in totaal 13 weken overgedaan inclusief de opbouwperiode.
Leuk dat je consulente wordt, ik ben het ook gaan doen. Inmiddels heb ik al een aantal mensen in begeleiding, echt super leuk om je eigen enthouisiasme over te brengen op andere mensen die ook hetzelfde doel voor ogen hebben !

Waar ga jij je vestigen ? Ik zit in Rosmalen  !

Groetjes Joyce

Goh, klinkt veelbelovend dat Cambridge dieet. Ben alleen niet zo'n voorstander van vervangende producten, maar mn nieuwsgierigheid is gewekt, dus ik ga maar eens googlen.

Ik heb ook ervaring met het Cambrigde diet.Ben inderdaad 12 kilo afgevallen in 6 weken, maar moest stoppen omdat ik vreselijk veel last kreeg van opstipatie.
Kon gewoon niet meer naar de wc....
Verders moet je onthouden dat het niet alleen 2 maaltijden per dag vervangt (zoals bij Herbalife) maar dat je AL je eten vervangt, dus wil je 3 maanden lijnen, eet je dus 3 maanden geen gewoon eten...
Dus je moet er echt helemaal voor gaan voordat je begint.Want als je 1 keer de mist in gaat, kunnen je darmen heel heftig reageren.En zeker vezeltabletten naast slikken.
Mijn distributeur is er destijds zelf onwijs goed mee geholpen, ze ging van 130 kilo naar 70....dus het werkt echt goed, maar je moet wel goed begeleid worden, vooral naderhand, langzaam aan weer opbouwen.
Dat vind ik dus het fijne aan Herbalife, je vervangt alleen je ontbijt en lunch, zodat je 's middags gewoon fruit kunt eten en 's avonds groenten, dat voelt al en stuk gezonder dan alleen 3 shake-jes per dag.'t Is alleen een kwestie van de rest van de producten weren, die je word aangeboden, bij Herbalife,   maar daar ben je zelf bij, toch?
Groetjes Roos.

Ik moet hier echt even op reageren, volgens mij is het alom bekend dat dit soort CRASH dieten wel snel werken maar niet goed zijn voor je lichaam. Al die vervangende dingen blijf je niet normaal eten en je pas je dus niet  eetgewoonte niet aan. Want hoe komt het dat we aan komen omdat we vaak een verkeerde aangeleerde eetgewoonte hebben.

Ik heb het gezien aan mijn tante en en vriend van mij  die was ook extreem veel afgevallen met dat dieet. Daarna zwanger(me tante dan he)  geraakt en alle remen weer losgelaten. Ze heeft niet geleerd anders te leren eten maar alleen maaltijden vervangen. Ook zij had enorm veel obstipatie en had enorm veel buikpijn van de honger vaak. Verder dronk ze zich suf aan water en was ze vaak chagerijnig en veel geld kwijt. Dus als je dat er allemaal voor over heb moet je het zekere doen. Maar als je niet leert te doseeren in je eten zal je in de loop der tijd toch weer aankomen.

En wat betreft Sonja Bakker of bv Weight Watchers, zij leren je anders leren te eten en dus ook denken en laten je zien hoe je en wat je beter kan nemen als je wil afvallen. Het gaat wel wat langzamer maar dat is beter voor je lichaam en figuur en je leert je eetgewoonten aanpassen. Al die dieet progammas op tv zijn ook gebasseerd op het veranderen van je eetgewoonten. Op voedingscentrum.nl staat ook daar nog een uitleg over.

Mijn moeder is zelf met Weight watchers ruim 20 kilo afgevallen en nu ruim 10 jaar later is zij dit nooit meer aangekomen (hoogstens 5 kilo). Ik ben er zelf ook 10 kilo mee afgevallen en ook na 10 jaar niet meer aangekomen. Nu na bevalling ben ik met Sonja bakker begonnen en 6 kilo kwijt in 9 weken. En nog niets aangekomen. Dus ik zal zeggen denk goed na wat je wilt en voor je lichaam en laat je niet misleiden door het SNEL afvallen want dat is NOOIT goed voor je lichaam.

gr van Mariska mama van Zifjon

P.s Ik zeg dit niet om mensen persoonlijk aan te vallen maar heb dit zo vaak gezien en wil gewoon helpen in het nemen van een beslissing. Welke keus je dan maakt is ieder zijn eigen beslissing.

Je hebt helemaal gelijk, wanneer je je eetgewoontes niet aanpast dan zul je aankomen, maar dat geldt voor elke ander dieet wat men volgt ! Dus ook voor Sonja, Weight Watchers, Herbalife, Ladyline....en Cambridge.

Maar Cambridge staat voor meer dan afvallen alleen. Cambridge streeft er vooral naar om op het moment dat je je kilo's kwijt bent, je eetgewoontes blijvend aan te passen. Samen met je consulente bekijk je dus ook hoe jij daar het beste invulling aan kunt geven. Vandaar dat iemand die het Cambridge Dieet volgt, ook voortdurend onder begeleiding staat, ook na het verliezen van de kilo's. Dus ook op  de lange termijn er voor te zorgen dat je nieuwe gewicht blijft beheersen.

Jammer dat er meteen ge - ver - oordeelt wordt terwijl men niet goed op de hoogte is van de inhoud van een dieet. Pas dan kan iemand een juiste beslissing maken en voor zichzelf bepalen of het wel of niet iets voor hen kan zijn.

Het enigste wat ik probeer te zeggen is dat het niet op een NATUURLIJKE manier afvallen is, maar tegen je lichaam in gaat. Er was al eerder zo een soort topic geweest en toen is er een voedingsdeskundige aan het woordt geweest die vertelden waarom dit allemaal zo slecht is voor je lichaam. Het zelfde als afvallen met pillen. Je lichaam verbrand te snel vetten dan normala is en daar kunnen allerlei consequenties bijhoren. maar ik kan me indenken dat jullie dit niet zo vinden aangezien jullie die producten verkopen. Ik veroordeel niemand ik zou alleen goed nadenken over welke beslissing je neemt en me  niet alleen strak staren op de hoeveelheid kilo's die je in een korte tijd kan verliezen. Ik zeg dit niet alleen, maar vele andere voedingsdeskundige en dieetisten zijn het erover eens dat het beter voor je is je voeding aan te passen en wel normaal te blijven eten dan dit soort dingen.

Nogmaals iemand moet zelf weten wat zij kiest ik gaf alleen een tip over waarom je het NIET zou doen. Maar degene die er toch voor kiezen wens ik veel succes en ik hoop voor hun dat zij het gewenste resultaat mogen krijgen. ik heb hem nu bereikt.

Roos,

Wat jammer dat je consulente je geen Fibre89 heeft geadviseerd.
Dat gebruik ik 'smorgens en 'savonds een theelepeltje in mijn shakes en dan gaat het weer helemaal prima met de stoelgang.

Dan kun je gewoon doorgaan met Cambridge hoor!

Groetjes,
Sophie

Hoi Sophie,
Ik heb vanaf het begin fibre89 gebruikt, maar merkte totaal geen effect.
Ben in 6 weken met Cambridge 12 kilo afgevallen, maar moest gedwongen stoppen.Ging al weken niet meer normaal naar de wc, met clisma's konden mijn darmen weer leeggespoeld worden....drama drama drama.....Op m'n kop gekregen van m'n huisarts, en terecht, het resultaat is natuurlijk geweldig maar goed is het niet voor je darmen.Die liggen gewoon wekenlang plat.En da's echt slecht voor je darmen.Die moeten aan de gang blijven, gestimuleerd worden...
Inmiddels weet ik wel beter, want inmiddels heb ik een chronische darmontsteking, Colitus.(Zusje van Crohn) en mag ik niet eens meer dit soort produkten gebruiken, ben ook weer gestopt met Herbalife.
Het is jammer, want aan mijn doorzettingsvermogen lag het nooit, maar het moet natuurlijk wel gezond blijven..Wil best gewicht verliezen maar niet ten kosten van m'n gezondheid, hoe raar dat ook klinkt.
Nu weer lekker aan het sporten 3 keer per week en dat voelt eigenlijk veel beter.Niet alleen gewichtsverlies, ook al gaat dat veel langzamer, maar heb ook heel veel energie gekregen, op een normale manier, dus niet met shake-jes of poedertjes.
Maar ja, ieder z'n keus toch?!
Groetjes Roos.

Terug
Bovenaan