herfstwandeling, wie gaat er mee

A

Anoniem

Guest
hoihoi,

ik ben dol op wandelen, als het even kan elke dag. en gelukkig vindt die kleine meid van mij het ook heerlijk om buiten te zijn.
het weer wordt iets minder nu, maar juist nu is er ook zo veel te zien buiten.

het lijkt mij wel leuk om gezellig een herfstwandeling te maken, met een groepje. gezellig erop uit met onze kids.

wie heeft er zin om mee te gaan. ik woon zelf in haarlem, maar misschien heb je een andere suggestie. ik hoor het wel

groetjes linda
en elounda

Hoi Linda,

Ik ben ook dol op wandelen. Zeker een heerlijke hefstboswandeling!
Een erg leuk idee om met een groepje te gaan. Wij zijn zeker van de partij. Wij wonen in Alkmaar dus das wel dichtbij. Maar maakt me niet uit waar we gaan wandelen. Als er meerdere mee willen uit verschillende plekken in nederland kunnen we ook ergens centraal afspreken.

Hoop dat er meer enthousiastelingen zijn!

Liefs Trudi en Jasmijn (12-02-2008)

Hallo mama's,

Wat een leuk idee. Ik ga bijna iedere avond, na het eten, met de kleine naar het park of in het bos wandelen.
Ik woon alleen bij Apeldoorn in de buurt, dus dat gaat het niet worden....
Maar ik vond het echt een leuk idee!!!!!

Groetjes Suus  

Hoi Suus,

We kunnen ook centaler afspreken. Dat we allemaal ergens naar toe komen......
Zou leuk zijn als we met een grote groep zouden gaan...... helaas word er niet veel op gereageerd .

Liefs Trudi

Hallo meiden,

Ik zou het ook best wel leuk vinden maar ik woon in zeeland in de buurt van vlissingen . En helaas heb ik geen rijbewijs en een auto en ik zit met twee kindjes dus helaas gaat het over.

groetjes lisette

ook mij lijkt het erg leuk alleen woon ik in ede gld en heb dus ook geen rijbewijs

heyhey

dat is inderdaad een erg leuk idee, om elkaar eens in het echt te ontmoeten, met de kids :D
zou t erg leuk vinden.
zelf kom ik uit rotterdam, en heb ook geen auto of rijbewijs, dus moet alles met ov doen.
als dit doorgezet wordt, hoor ik het wel. en waar we dan afspreken enzo.
moet natuurlijk wel even kijkenof t treinkaartje niet te duur wordt, maar dat kan ik pas bekijken als ik een plek weet, waar we afspreken :D

liefs, do

hoi,
een herfstwandeling lijkt ons heerlijk!
zowel ik als mijn kleine kereltje vinden het erg lekker,
ik kom uit amersfoort,
dus als er nog meer moeders reageren, kunnen we lekker met een clubje gaan!
erg leuk idee,  

liefs marina

Terug
Bovenaan