herfstwandeling, wie gaat er mee

Hoi,

Lijkt mij ook erg leuk idee! Ik kom zelf uit de buurt van Rotterdam, dus centraler is wel idealer haha.

Liefs Reneke

Hallo mama's

Leuk!!!!
Weet je, laten we proberen, om een plek  te vinden, dat voor de meeste te doen is!
Ik heb een auto, dus ik kan wel iets verder van mijn huis!
En een dag is misschien ook wel makkelijk. Ik kan bijna alle dagen in de week!
Ik ben alleen absoluut geen topografisch wonder, dus weet geen plaats wat een beetje centraal ligt!
Nou meiden, doe gezellig mee...

Groetjes Suus

Hoi allemaal,
ik vind het idee ook best leuk hoor!
Ik woon ook meer in regio Rotterdam, dus wat centraler zou fijn zijn.
Het lukt vast niet om een dag en plek te vinden die voor iedereen kan, maar het initiatief is erg leuk.

Groetjes, Emmy

Lijkt me leuk, wij zijn denk ik wel van de partij. Kom ook uit omgeving rotterdam. Misschien wandelen bij de rottemeren? Ik ken het daar zelf niet hoor, maar is misschien wel leuk. Echt bos is ook leuk, maar weet niet waar dat hier in de buurt is.

Ik lees wel wanneer en waar het is (kan eigenlijk ook altijd overdag behalve in het weekend).

Groet, Liesje

Hoi,

De Biesbos bij Dordrecht misschien een idee? Of misschien ergens in Utrecht?

de biesbos is idd een leuk idee. lekker wandelen.
utrecht is voor mij geen doen.
is een beetje ver weg.
heb gekeken en treinkaartje komt dan op 16,50 euro.
en dan nog strippenkaart voor de metro 6,90 euro.

dus biesbos zou voor mij heel goed uitkomen.
zag dat er nog meer moeders uit rotterdam kwamen, dus denk voor hun ook wel leuk.

ook ik kan alle dagen, dus ben erg flexibel.

ik hoop dat het gaat lukken.
vind het echt een super leuk idee :D

liefs, do

de rotte is ook wel leuk. ben er zelf ook nog nooit geweest, maar heb gehoord dat t leuk is.
en we hebben natuurlijk ook nog het kralingsebos :D

liefs, do

hoi meiden,

sta helemaal verbaasd van al die leuke reactie, had ik niet verwacht eerlijk gezegd. had nog niet eerder tijd om te kijken.

tja afspreken met iedereen wordt misschien wel lastig aangezien we van overal komen.
ik heb zelf wel af en toe de auto tot mijn beschikking maar moet zeggen dat ik niet zo'n held ben op de weg (heb ook geen tomtom)

zelf kan ik op donderdag, vrijdag en zaterdag

ps. trudi misschien vind je het leuk om wel alvast een keertje in alkmaar af te spreken, misschien willen marieke en monica ook wel mee (van het topic wie komt er uit alkmaar en omgeving) ik kom zelf eigenlijk uit alkmaar. mijn zusje wil dan denk ik ook wel mee die  heeft een kleine meid van ruim een jaar.

maar iedereen hierboven is natuurlijk ook gewoon welkom hoor hihihi

groetjes linda

Terug
Bovenaan