herfstwandeling, wie gaat er mee

Hoi Linda,

ik denk toch dat het wel zo leuk is om dan iets centraler af te spreken.
Het is juist de charme volgens mij dat niemand elkaar nog kent en dat we elkaar dan allemaal voor het eerst leren kennen.   Al een aantal al eerst ergens anders afspreken dan is dat ideen een beetje weg en  dat is misschien wel jammer?  Of ben ik de enige die er zo over denkt? .Je zei wel dat er natuurlijk ook gewoon anderen (van verder weg) konden komen, Daar heb ik niet overheen gelezen....
Misschien eerst maar eens een paar dagen prikken, want inderdaad kan nooit iedereen....

Groetjes, Emmy

Hallo emmy79,

Ik ben het eerlijk gezegd wel met je eens. Vond het juist zo leuk, dat we elkaar dan ontmoeten.
Maar ik kan het ook wel begrijpen, als mensen die afstand niet willen reizen. Iedereen is er natuurlijk vrij in.
Maar ik wil graag ergens centraal afspreken.
En ik vind de biesbos best een goed idee.
Al is dat voor mij ook echt ver rijden. Zeker een uur!
Maar ik weet echt geen mooi bos bij Utrecht?

Oke wie kan er op vrijdag??

En wie op zaterdag??

Of toch liever een voorkeur voor woensdag?

En dan liever omg dordrecht?

Of Utrecht?

Of toch iets anders?

Dames laat je mening horen.

Het is toch echt gezellig. Lekker koffie en broodjes enzo mee?

Groetjes Suus

Hoi hoi,

Ik kan woensdag en zaterdag. Omgeving Utrecht of Dordrecht maakt voor mij niet veel uit. Ben wel van mening dat het inderdaad leuker is als we elkaar allemaal voor het eerst zien.
Heb soms een auto tot mijn beschikking en als ik dan ergens langs een medeforum rij, kan die misschien er wel bij. Het is een stationwagon, maar ja die grote wandelwagens he hihi.....

Liefs Reneke

ik kan alle dagen, dus dat is lekker makkelijk. op 18 en 19 november na, kan ik altijd.

het is inderdaad een erg leuk idee dat iedereen elkaar dan voor t eerst ziet :D
weten we eindelijk met wie we nou al zo lang kletsen hahahahahaha
zoals mn voorganger zei: lekker wat eten en drinken erbij, hartstikke gezellig.

hoop alleen dat t weer dan een beetje mee zit hahaha. niet dat we dan echt helemaal verzopen zijn van de regen :(

nou, ik lees t wel weer verder :D

liefs, do

Hoi allemaal,

wat een leuk idee!

Ik kan helaas alleen op zaterdag, dan kan ik met de auto en kan ik eventueel wat mede-forum mama's en kids meenemen in onze grote renault traffic.
Ik kan dan in ieder geval een aantal wagens meenemen en in nog 3 mensen erbij in...
Misschien is het een idee om met de mensen die bij elkaar in de buurt wonen (zoals bijv. de mensen uit Alkmaar e.o.) bij 1 persoon af te spreken (wil ik best zijn) en hiervandaan met zo min mogelijk verkeer richting de boswandeling te gaan.

Ik stem voor omgeving Utrecht, dat is centraal en hoeven de mensen die met het ov komen ook niet zo idioot ver te reizen

Het is een superleuk idee om eens de meiden te ontmoeten met wie ik toch (tijdens mijn zwangerschap intensiever dan nu) al geruime tijd klets!

Ik hoor het allemaal wel, ik ben van plan om binnenkort een topic te openen: workshop babycooking, wie gaat er mee? alleen dat is elke 2-de zaterdag van de maand en alleen in amsterdam, dus dan vallen er al een heel aantal af... Dit is natuurlijk veel leuker!

Liefs Monica, trotse mama van Isabelle (05-04-2008)

Top idee! Leuk! Ik kom uit Hoofddorp en kan zowel in het weekend of doordeweeks..
Dordrecht is wel een beetje te ver weg voor mij! .

Jess

mmmhhh, leuk al die positieve reacties, maar ik ben bang dat we er niet helemaal uit gaan komen! hahaha
Iemand nog een ander idee, hoe dit op te lossen valt! iets concreets misschien.
Anders blijft het bij een leuk idee..

groetjes suus

Terug
Bovenaan