Herken mijzelf niet meer!

dag dames,

ohhhhhhh echt heerlijk dat ik niet de enigste ben!!!!!!!
Ik heb geloof ik 2 en een halve week genoten van zwanger zijn (vanaf het moment dat ik het weet) en toen donderde ik echt van de roze wolk af.
Heb in het begin vreselijk overgegeven zo erg dat ze me bijna wilden opnemen in het ziekenhuis. dat is gelukkig voorkomen met medicijnen.
En dan die stemmingswisselingen om niet goed van te worden. Dan vrolijk, dan boos, dan keihard janken, dan keihard lachen. Snap soms echt niets meer van mezelf.
Oh en het is niet alleen maar kommer en kwel hoor. ik geniet ook echt wel van zwanger zijn, maar ik denk ook errug vaak het mag nu ook wel gewoon komen ( ben nu 35 weken zwanger)
En dan inderdaad de goedbedoelde adviezen: geniet ervan, je wilde dit zelf enz. enz. Ja ik wilde zwanger worden maar dan liever zonder de kwaaltjes.

Wat betreft alcohol heb ik niet zoveel last want ik vond alcohol al niet lekker dus dat mis ik nu ook niet. Het enige wat ik echt enorm mis en wat ik volgens mij als eerste weer ga eten als ik ben bevallen, is een een wit vers broodje met rosbief!!!!!!!!!!!!

nou zo wel weer genoeg gal gespuwd ga geloof ik even wat aan mijn nesteldrang doen...........

veel succes dames en ik leef met jullie mee.

Liefs, Linda

Hoi,

Ook ik wil reageren. De roze wolk begint voor mij eindelijk te komen. Als ik maar niet in de spiegel kijk. Ik ben niet dik maar mijn huid is gebobbeld en slap. Dat had ik niet zo erg maar nu het lijkt wel een kiezelpad. Ik voel me dan vreselijk vies. En daar kan ik sjachie om worden.  
En dan eet ik heel gezond alleen beweeg ik sinds kort weer een beetje omdat de eerste maanden erg vermoeiend waren. Elke dag weet ik veel hoeveel overgeven. En de ene dag was minder erg als de andere maar wel erg vermoeiend.

Ik ben echt super blij met die kleine in mijn buik en zou het voor geen goud willen missen maar ik wil geen uitgezakte moeke worden.

Zo het helpt echt om dit te schrijven. Nou meiden sterkte!

liefs helma

Terug
Bovenaan