HET afvaltopic :)

hee meiden

ik heb hir verschillne berihten over t dr frankdiee gelezen maar kan er niet veel over vinden
heeft iemand hiereen link van?

wij gaan ons in januari inschrijven op en sportschool voor 2 x in de week

misschien ook leuk om gezonde verantwoordelijk receptn uit te wisseen?

goetjes maurilla

Hallo allemaal,

nou vanmorgen op de weegschaal, bleek er nu 4,4 kilo af te zijn. Dat in 2 weken, mét een sinterklaasweekend vol lekkers erbij, vond ik dat niet slecht. Het gaat heel goed en ik vind het goed vol te houden. Ik ga voor de -6 kilo voor de kerstdagen, dat moet toch lukken!

@ Maurilla, kijk eens op www.eenkiloperweek.nl daar vind je alle info die je zoekt over het dr frank dieet.
Ik vervang overigens geen maaltijden door shakes, maar eet gewoon. De rest van het gezin eet hetzelfde alleen aardappels of pasta erbij.

Groetjes Danielle

Hey Danielle,
Gaat best goed hier, met het dr. Frank diet.Nu 2 kilo in 1 week eraf, recepten zijn makkelijk en lekker.En inderdaad, met kerst gaat de rem er even vanaf, is niet leuk, iedereen aan de kerststol met amandelspijs en ik aan een plakje cornedbeef ha ha!!!Maar het bevalt me prima, ik gebruik ook geen shakes, gewoon het voorgeschreven diet...
Moet wel zeggen, het lijkt me niet echt praktisch als je werkt...moet je 's morgens bakjes sla en zo regelen, dus blij dat ik nu niet werk en thuis makkelijk het diet kan volgen.
Gr.Roos.

Hey Roos!

Dat is dus een van de redenen dat ik 's avonds normaal mee wil eten, nog afgezien van het feit dat ik het niet kan maken tegen 3 kinderen te zeggen dat ze goed en gezond moeten eten terwijl mama een quasi-happy een shake naar binnen giet...
Ik heb nu ook wel Dulcolax tabletten achter de hand hoor, trap er niet nog een keer in. Het was gelukkig niet zo erg als wat jij had zeg! Maar ik ben nog niet vergeten hoe het is als er een hele kanons harde keutel niet uit wil, hahahah! Dr. Frank heb ik ook naar gekeken, maar met mijn wisselende diensten inc nachtdiensten leek het me inderdaad niks. Maar het gaat goed he, bij jou? Lekker!

Liefs, Marieke

Vandaag de 2e dag van mn afval poging;
maar mn lijf schreeuwt om chocolade, koekjes, snoepjes, gebakjes , kortom;
veel vet en veel suiker!!
Heb de verleiding tot nu toe nog weten te weerstaan maar vind het wel heel moeilijk.
Kan het zijn dat je lichaam er echt om vraagt (omdat ik veel snoepte de laatste tijd) of zit dit voornamelijk tussen mn oren?

Liefs Marina

Hallo,

hier weer een goede lijndag achter de rug. Ik merk wel dat ik wat vocht vast houd, maar ik moet dan ook ongesteld worden. Verder gaat het hier als een speer, vandaag wel wat fruit gegeten, had ik erg zin in, een halve kiwi, "schade" is dus beperkt gebleven.
Vanavond een lekkere salade met tonijn, augurk en uitjes. Zo nog naar het zwembad, aquarobics en een uurtje zwemmen.

@ Roos en Marieke,
als ik moet werken neem ik altijd of een bakje kwark mee of 2 sneetjes koolhydraatarm brood. Ik kan moeilijk met soep of salade aankomen, ik zie de kinderen op mijn werk al kijken, hahaha

Groetjes Danielle

Hallo,

hier weer een goede lijndag achter de rug. Ik merk wel dat ik wat vocht vast houd, maar ik moet dan ook ongesteld worden. Verder gaat het hier als een speer, vandaag wel wat fruit gegeten, had ik erg zin in, een halve kiwi, "schade" is dus beperkt gebleven.
Vanavond een lekkere salade met tonijn, augurk en uitjes. Zo nog naar het zwembad, aquarobics en een uurtje zwemmen.

@ Roos en Marieke,
als ik moet werken neem ik altijd of een bakje kwark mee of 2 sneetjes koolhydraatarm brood. Ik kan moeilijk met soep of salade aankomen, ik zie de kinderen op mijn werk al kijken, hahaha

Groetjes Danielle

Terug
Bovenaan