Het begin is er....

Ze is nu zomaar aant jammeren heel de tijd, heb nog geen paracetamol gegeven, zolang ze nog niet keihard huilt. Geef er voor de nacht wel één hoor. Geef je gewoon 120mg? Las dat ze die vanaf 3 maanden pas mogen, maar neem toch aan dat t niet heel veel kwaad kan hè, ze is bijna 2 maanden.

Jaaaa rot irritant, ben zelf niet fit ook, m'n man ook niet dus schiet lekker op hier ;-)

Zou er idd voor de nacht lekker een geven.
Had ook 120 waar op staat vanaf 3 maanden. Aan cb gevraagd die mag je gewoon geven.
Mijn zusje is ook arts. Paracetamol is de beste pij stiller die je kunt nemen. Ook voor jezelf.

Getver jullie ook niet lekker. Ik ook niet.
Keelpijn, hoofdpijn etc.
Gister was t erger. Maar vannacht gelukkig goed geslapen en nu t ergste weer gehad denk ik.

Kunnen jij en je man niet ff afwisselen vannacht?

En neem zelf ook lekker een paracetamol ;-)

Ja doe ik. Zelf ook al wat ingenomen en m'n man ook dus moet goedkomen nu ;-) Jawel, kunnen wel afwisselen, hij mag naar beneden om flesje te maken, haha. Ze ligt nu op de bank, te brabbelen, dan zou je toch weer denken dat het wel met d'r gaat hè.. Kon ze al maar praten ;-)

Ja dat denk ik ook wel eens.
Maar aan de andere kant....t gaat zo hard.

En als ze kunnen praten denk je ook weleens....was je maar weer eens stil hahah.

Sterkte vannacht!!

Ik ga zo flessen en naar bed.

Lets hope for a good one ;-)

Ja gaat zeker hard! En inderdaad, ik zeg de laatste tijd heel vaak tegen m'n zoontje dat ie maar eventjes z'n mond moet houden, praat de oren van je hoofd, mondje staat niet stil ;-) Maar dat kleine is niks voor mij, of t moet allemaal soepeltjes lopen dan hoor je me niet klagen, haha. Nou, fles zit erin, 50ml laten staan omdat ze zó moe was en geen puf meer had.. Loop ik naar boven, hup, ogen weer open! Gelijk alweer miepen :( Zetpil heb ik gegeven dus ik kan nu niks anders meer doen.. Dan hopen dat ze gaat slapen, en wel tot morgenochtend 6 uur alsjeblieft! ;-)

Trusten :)

En?? Hoe is je nacht gegaan.

Hier kwam ze gewoon om 4.00 uur weer. Mijn man heeft weten rekken tot 5.00 en toen fles er in.
Dus doorslapen was een eenmalige actie zoals ik al dacht.
Nou ja vannacht weer nieuwe ronde nieuwe kansen!

Komt wel weer, dat doorslapen. Bij mij is er nog geen teken van doorslapen. Wel merk ik dat hij overdag langere slaapjes doet (2,5/3 uur) en de avond slaapt hij ook steeds eerder. Vanavond was het 20.30 en gisteren om 20.00 uur in zijn wieg, geslapen tot 23.00 uur, toen om 2 uur vannacht weer en daarna 1,5 uur geslapen, onrustig tot de volgende voeding (6.00 uur) Hij heeft best veel last van zijn darmen eind van de nacht. Vannacht finke poepluier, duurde even voordat i erachter was dat zijn luier vol was... Maar goed, ik zie toch wel verbetering in het slapen. Nu maar hopen dat het 's nachts ook beter zal gaan.

We hebben niet voor niets verlof he, met die gebroken nachten. Ik ben blij dat ik nog 5 weken mag voordat ik weer moet werken, heerlijk!

Hi amy79
Wat fijn dat er wel progressie in zit.
Het komt idd echt goed, dat weten wij uit ervaring he.
En ja dat verlof is wel ergens goed voor ja.
Maar opzich heb ik ook wel weer zin om er af en toe even uit te zijn.
Beetje dubbel allemaal.

Die van ons heeft trouwens vannacht weer doorgeslapen tot 8.00 uur. Wow!!!
Wel met een paar keer speen er in hoor.

Maar toch....elke nacht is er weer een!!

Hoop dat t bij jou ook snel beter gaat. En dat ie minder last heeft van zijn darmen want dat is wel heel vervelend.

Terug
Bovenaan