Het begin is er....

Wat geweldig dat ze,weer heeft doorgeslapen! Dat is een lekker gevoel. Ik heb gisteren het ledikant maar eens neergezet, misschien helpt dat met slapen.
Ja, je wil er af en toe wel eens lekker uit, dat heb ik ook. Maar ik heb ook nog niet de energie om de hele dag de hort op te gaan. Ook dat zal wel weer komen. Je leven draait in het begin toch helemaal om zo'n kleintje.
Wanneer moet jij weer beginnen met werken?

Gisternacht doorgeslapen! Tot 7.15 uur!! :) Wel heel de dag wakker geweest tot 's avonds 11 uur en super onrustig en huilen dus was er eigenlijk wel een beetje vanuit gegaan dat ze als een blok in slaap zou vallen, al hoeft het niet zo te zijn natuurlijk.. Gisterochtend wilde ze ineens niet drinken, na lang tobben toch gelukt, s middags en s avonds zelfde verhaal, uiteindelijk om half 12 toch nog wat binnengekregen dus voordat ze lag was het na 12, toen geslapen tot 5.45 uur, ook niet slecht :)

Nou el86 dat is zeker niet verkeerd!

En amy76 ik snap wel wat je bedoelt met geen energie. Ik heb zin om er uit te zijn. Maar de hele dag scherp zijn en geconcentreerd werken....mwoah weet niet of dat al mogelijk is haha.

Ik mag nog 7 weken thuis zitten.
Lekker en ik hoop er tegen die tijd wel klaar voor te zijn.
Al weet ik uit ervaring dat je gewoon weer even moet inkomen.

Terug
Bovenaan