het duurt maar een paar maanden.....grrrrrrrr

Wat fijn dat Navara er zo goed op reageert. En dat je zelf ook het idee hebt dat het helpt. Erg fijn. Zelf ben ik ook te spreken over een osteopaat voor o.a.  m'n bekken.

Groetjes,
Nelly.

Hey petra,

Wat fijn dat het lijkt te helpen

Liefs,
Anne  

Wat fijn Petra! Wat grappig, wie had dat ooit verwacht dat we zo blij zouden zijn met een goede volle poepluier, ha, ha!

Bij Coen zijn we overgestapt op Nutrilon Omneo. Ik dacht dat dat niet kon omdat hij hypo-allergeen had, maar blijkbaar is Omneo ook hypo-allergeen. Nu pas een dag, dus niet veel van te zeggen. De laatste dagen ging het al wel redelijk. Als hij een beetje begint te persen leggen we hem meestal gewoon een tijdje in zijn blote billen neer, eventueel zijn beentjes een beetje optrekken. Dat vindt hij heerlijk.
Volgens het consultatiebureau heeft Coen ook niet echt last van krampjes maar meer van lastige ontlasting. Volgens mij heeft hij gewoon buikpijn...of het nou door krampjes komt of ontlasting,,,hij heeft gewoon pijn!

Maar jouw tip van de osteopaat houd ik in mijn achterhoofd.

Ik duim voor jullie dat het zo goed blijft gaan!

Groetjes, Irene

Hey Petra!

Lang leve de osteopaat!
ik ben er met onze middelste dochter geweest,  en wat heeft die man ons leven veranderd!
Onze kleine meid huilde ook zoveel, eerst altijd krampjes, toen dat opgelost was dmv andere voeding, bleef mevrouw huilen.
vooral snachts sliep ze misschien maar 2 uurtjes.. ze huilde zoooveel.
mensen zeiden van alles, ach komt ze wel doorheen, ach gaat wel over, ach is haar willetje!! enz
al met al wist ik dat ze pijn had maar waaraan? als ze op de arm lag sliep ze en in bed niet.
van alles geprobeerd, en op het moment dat we het gewoon niet meer trokken zei iemand dat we naar de osteopaat moesten gaan want het ziekenhuis kon ook niks voor ons betekenen!
Na 11 maanden heeft de osteopaat geconstateerd dat haar nekje verkrampt was!
hij heeft haar 2 keer behandeld en het was over!!!
gelukkig dat die mensen bestaan want we waren bijna zover dat ze een tijdje opgenomen zou worden!
en ook toen waren er mensen die zeiden het gaat wel over hoor! dat terwijl jij weet dat ze pijn heeft... kan me dus voorstellen hoe dat voelt!!!

Liefs Jenny (Senna 13-10-2008)

ik heb echt een super tip, ook leah en dean hadden last van krampen. ik was al 2 weken bezig met die stomme cinababy maar dat werkte echt niet!

ik ben bij de reform winkel abc dophilus gaan halen. dat bevorderd de darmflora om te groeien en er zitten goede darmbacterien in. bij leah die niet kon poepen en veel windjes had heel veel krampen was heb binne 4 dagen weg!!!!!!!!!
toppie. het is een poeder die je bij de 1e en de laatste fles doet, 1 1/2 schepje echt super. het is wel duur 30 euro voor 1 flesje. maar goed. ik heb een tevreden baby. 2 tevreden baby's

x martina

Terug
Bovenaan