Het duurt zo lang!

Hoi allemaal,

Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en ik vind het allemaal zoooo lang duren! Ik ga pas over 3 weken voor de eerste keer naar de vk en 2 weken later pas voor een eerste echo. En tot die tijd mijn mond houden, vreselijk! Toch wil ik dat echt graag eerst afwachten voordat ik het iedereen vertel.

Hebben jullie daar ook last van? Ze mogen 9 maanden van mij wel wat inkorten ;-)

Voel me verder overigens prima, de gebruikelijke kwaaltjes maar niet in de extreme vorm. Dus dat is fijn, voelen dat het ECHT zo is, maar niet volledig gevloerd zijn... hahaha...

Nou ik wilde dit even delen, want ik begin een beetje ongeduldig te worden. Ik wil het graag met eigen ogen zien! Mijn verloskundige adviseert om met 10-11 weken een echo te laten maken, omdat ze dan het meeste kunnen zien, maar ik weet niet of ik dat niet te lang vindt duren... Hoe is dat bij jullie? Wanneer hebben jullie een eerste echo (gehad)?

Liefs Blossom
 
Hoi! ten eerste gefeliciteerd!

Ja in het begin duurt het idd erg lang... Mijn eerste afspraak en echo was pas met 9w3d. (gyn).. en pas met 12 wken bij de VK... Nu ben ik 28 wken en vanaf week 17 t/m nu is het erg snel gegaan... Ik mag al over 9 wken bevallen!

Mooi dat je niet zo veel last hebt van de kwaaltjes.. maar het kan misschien nog erger worden omdat je hcg pas met 12 wken op het hoogst is.

Veel succes met wachten...
 
gefeliciteerd!!!
en tja ik vind dat ook echt veel te lang!!!
gelukkig mocht ik al met 6 weken! waarom? geen idee, nieuwe praktijk misschien tijd over! hihi
succes met wachten meid!

liefs
 
Hi,

Allereerst gefeliciteerd. Bij ons wordt de eerste echo ook pas met 11 weken gedaan en het eerste gesprek ook pas bij 8 weken.

Wij hebben niet zo lang gewacht met vertellen. We zagen daar het nut niet van in. We vonden het veel te leuk nieuws om te delen, dus hebben het met 8-9 weken al verteld aan iedereen en de ouders en zussen zelfs iets eerder.

Gr. Tamara.
 
hoi ja lang duurt het he..ik mag eigenlijk niet klagen wat betreft naar de verloskkundige gaan,want ik had geen idee hoelang ik zwanger wwas door onregelmatige cyclus dus toen ik belde mocht ik meteen komen! ik was toen 6 weken en we zaggen idd niet veel,ja ik was zwanger en ze dacht 2 hartslagen te zien.klopt ook haha want ben nu 21wk zwanger van een tweeling!en dan mag je elke 2 weken voor een echo,zo leuk!maar goed ik vond de eerste 12wk lang duren nu gaat het hard.

liefs zonnetje
 
hoi blossem we zitten een beetje in t zelfde scheepje,heb ook in de zesde week,en over kleine twee weekjes de eerste keer naar de vk.en dan wat later de eerste echo.heb je je trouwens ook al gemeld bij MvM.
voor mij kan t ook wel wat sneller gaan hihihi.
geniet dr van meid,
groetjes
 
Terug
Bovenaan