Het duurt zo lang!

hi

ik heb mijn 1e echo gekregen met bijna 9 weken omdat ik gelijk nadat ik gestopt was met de pul dus zwanger was en neit wist hoever ik dus prsecies was

verder nu 3 weken geleden de 20 weken echo gehad en verder zal er geen meer komen loop bij de huisarts dus !

groetjes angela
 
Hai dames! Allemaal gefeliciteerd. Op dit moment ben ik ongeveer 8 weekjes zwanger. Maandag (de 8ste) kunnen we de 1e keer naar de verloskundige. Denk dat ik dan inderdaad ook nog een aantal weken moet wachten op de 1e echo. Was tot nu toe vrij geduldig. maar denk dat ik maandag ga vragen of het niet eerder kan.... :D

Maar van de andere kant.... is natuurlijk ook wel leuk om de eerste keer een echte baby te zien, en geen vlekje of garnaaltje :)

Geduld is een schone zaak!
Maar snap het ongeduld heeeeel erg goed! ;)
 
Ik ga daarom ook pas in de 10e week voor een eerste echo, dan zie je het meest ;-)

Nu trouwens sinds 3 dagen continue misselijk (zonder overgeven). Echt heel vervelend, ik voel me goed beroerd en heb daarom nergens zin in. Dus ik was vrijdag iets te snel met mijn ' nergens last van'... Iemand ervaring met stevige misselijkheid en wellicht tips? Ik kan mijn eten (nog) wel binnenhouden, maar ik ben echt de hele tijd misselijk.

Liefs Blossom
 
blossem ik heb wel een klein tipje.had t ook al in de forum aangegeven,er geeft van die lollys die helpen je een beetje tegen de misselijkheid.heb ze zelf besteld en ze smaken wel en doen dr werking ook wel.dr zit iets in de lollys natuurlijke stoffen is die je een beetje t goeie gevoel geven en je een beetje van de misselijkheid af halen,t geeft ze in verschillende smaken.kijk maar eens op www.bellypops.nl .gewoon doen meid,t helpt je wel een beetje,mij dus wel.groetjes
 
Hi Blossom,
Helemaal mee eens waarom moet dat nou allemaal zo lang duren!!! Moet tot 9 maart wachten dan zit ik in week 10. Nog een hele maand wachten!! Wat kwaaltjes betreft nog nergens last van maaaar dat klop ik nu even snel af hihi. Wel een beetje een vreemd strak gevoel in mijn buik.

Wachtse dan maar!
 
Ik ben 6 weken zwanger nu , en ik mag al een echo met 7 weken dat heet medische echo omdat ik al eens een lege ei heb gehad en een echo waarvan het hartje niet meer klopte , dan kom je in aanmerking voor de 7 weken echo
wat je ook kan doen is echo praktijk bellen en een echo aanvragen die je gelijk zelf betaald daar , met 7 weken kunnen ze namelijk al zien of het goed in het vruchtwater zit en of het hartje klopt 
 
 
Terug
Bovenaan