Het duurt zo lang!

hoi,
lijkt wel dag van gisteren dat ik zo dacht,ben nu bijna 20 weken zwanger.
ik belde net me vriendin dat volgende week de echo is.die schrok zo alweer op de helft.
ik snap het wel,je wil het echte bewijs zien.
ik heb bij de 1ste bij 9 weken echo gehad.
bij de 2de met 11 weken en nu me 3de zwangeerschap bij 10 weken.ik vond die 11 weken veel duidelijker.het kon niet anders want anders kon me man niet mee.
tussen die 10 en 12 weken wordt die nek minder dik en krijg meer kind te zien.persoonlijk vind ik 12 weken echt mooi.zie het maar zo lang uit te houden.
succes.
nog ff op je tanden bijten!!!!!
gr marjan
 
Hey Blossom gefeliciteerd! Ja iedereen heeft dat geloof ik wel in het begin, ik ook. Het duurde zooo lang tot de test en dan de echo en dan de tweede echo pfff... (met 8, 10 en 12 weken ivm combinatietest). Nu alweer net de 20 weken echo gehad! Het is inderdaad zo ook wat mij betreft dat het na de 12de week snel gaat. Achteraf valt het mee maar ik weet nog goed dat het van mij wel sneller mocht gaan! :). Bij mijn vk doen ze trouwens met de intake gelijk een echo. En daarna rond de 10 weken een termijnecho. Vanwege de combinatietest had ik er eentje extra.
Succes met geduld proberen te hebben! En hopelijk blijf je je goed voelen.
 
Ik had mijn eerste afspraak met 8 weken en met 10w5d de termijnecho. Ik bleek toen al 12 weken te zijn :) Vandaag ben ik 13 weken en mensen beginnen het nu al te zien, dat vind ik echt heel leuk
 
Oh ja, ik was ook onwijs ongeduldig die eerste weken en nu eigenlijk nog want ik kan nu al niet meer wachten tot ik over 1,5 week weer naar de vk mag en dan 29 maart de 20 weken echo maar dat duurt nog even...
 
blossom i know! ik ben nu bijna 5 weken en ik kan nu al niet wachten! gelukkig (of helaas, 't is maar net hoe je het bekijkt) ga ik al met 7 1/2 week voor de echo omdat mijn eerste zwangerschap in een vroege miskraam eindigde.
 
hoi duurt zeker te lang hihihi je post het wel 3 keer, de site doet soms ook lastig. ik had geluk met 5 weken en 8 weken al echo. maar anders duurde het mij ook te lang hoor, je wilt het zien, zeker weten, ene kant heerlijk om zwanger te zijn, andere kant duurt eht idd lang, ben nu 22 weken en als ik eraan denk dat ik nog 18 weken moet, ben gewoon te nieuwsgierig wa voor klein mensje er straks bij komt. succes
 
Hoi Blossom gefeliciteerd.
Ja het duurt erg, lang vooral omdat het ook nog zo onwerkelijk aanvoelt. NIemand ziet nog iets aan je maar er gebeurd vanalles. Ik mag als ik 6 weken ben naar de verloskundige en met 10 weken de echo. Hou nog even vol en

Liefs
Ydem
 
Terug
Bovenaan