het gaat wéér mis

Meid wat een geweldig nieuws na al die tijd!! Eindelijk eentje die het goed doet!!
Wat is nu trouwens je gevoel over die 2e?? Zou me kunnen voorstellen dat na alles wat je hebt meegemaakt, die even niet zo belangrijk is?? Of zie ik dat verkeerd?
Geniet ervan!!!

Meid meid, wat een spanning zeg. Ja.... je denkt al steeds als ik de echo maar haal.. als het maar niet van tevoren wordt afgestoten, want je hoopt zo!!!!!!!!!! En dan ga je toch ineens bloeden en is alle hoop weg geslagen, maar wat een heerlijk nieuws als blijkt dat je zwanger was van een tweeling.
Toch kan ik me voorstellen dat het toch pijn doet van het andere kindje. Het was toch je kindje. En aan de andere kant ben je in de gloria omdat het andere kindje op schema groeit en alles goed gaat. Wat een dubbele gevoelens.
Maar een gezonde zwangerschap maakt heel veel goed. Dat heb ik zelf gemerkt. Ik heb in november 2007 een mk gehad en op de controle-echo was nog wat te zien maar geen hartactie (terwijl ik toen al 8 weken was). Dan krijg je toch hoop en het is zo spannend. Maar 2 weken later bleek er niets meer te zien en 1 week daarna was ik ongi.
Ja, ik was na 6 maand weer zwanger (waarvan 4 maanden klussen) en dan ben je helemaal gelukkig maar je voelt ook de spanning.... gaat het goed... bloed ik niet. Ik was elke keer bang als ik naar de wc ging dat ik bloedde of dat ik bij het afvegen bloed in het papier zou zien.... maar dat kwam gelukkig niet. bij jou wel, wat zal dat rot zijn geweest.

Maar gefeliciteerd.... probeer het een beetje te verwerken en misschien al los te laten want je wordt toch echt moeder.... heerlijk idee he?

Groetjes Bloempje

hoi,

bedankt voor jullie lieve reacties!

hier gaat het nog steeds goed gelukkig, al ben ik erg onzeker. idd, steeds het papier controleren en bij iedere kramp naar het toilet gaan om te kijken. inmiddels ben ik 10.5 wk en voel me nog steeds erg zwanger. ongelooflijk moe en een flauw gevoel; hoogswaarschjijnlijk lage bloeddruk.

Wat mijn gevoel is van het 2e vruchtzakje? Eigenlijk voel ik me er niet verdrietig bij, hoe raar ook. De vruchtzak was maar 1/3 van de normale grote met niks er in en de vreugde van het kindje met hartslag was (en is) zo overweldigend dat het alles goed maakt! Ik zal als hyves mee werkt eens die echo plaatsen (foto), kunnen jullie het zien.

Hoe gaat het met jullie nu?

Liefs

Terug
Bovenaan