Het gaat weer mis

Hi Lieverd,

Wat lees ik nu weer? Brrrrrr wat verschrikkelijk voor je! Wat eng allemaal en zo verdrietig, inderdaad waarom nou????? Ik vind het echt niet eerlijk. Maar als ik het goed begrijp zijn je krampen nu wel weer weg, toch? Buikpijn heb ik tot op heden amper gehad maar pijn in mijn onderrug zo ongeveer vanaf het begin dus dat zegt niets. Meid zie het nou vanavond en nacht nog even aan en als het allemaal wat rustiger wordt zou ik zeker vragen of ze een echo willen maken. Je moet een soort van zekerheid hebben hoor in deze situatie anders word je helemaal gek.Als de vk niet wil dan maar via de ha hoor!!!

Meid ik leef ontzettend met je mee en hoop dat het gewoon alleen je darmen waren maar hou nog even rekening met alles.

Heel veel liefs en een dikke knuffel,
Daantje

Lieve Solleke,

Ik kon maar 1 ding denken toe ik dit las. NEE! Dit kan en mag niet! Meid, wat zul je het nu moeilijk hebben. Schrijf het hier maar lekker van je af. Ik hoop dat het allemaal goed blijft gaan, en dat het loos alarm is. Maar wat een trut van een vk! Ze had je toch op zijn minst even kunnen doorsturen voor een echo. Dan weet je tenminste hoe het ervoor staat.
Lieve Solleke, ik denk aan je! Sterkte!

Groetjes, Kat

Lieve Solleke,

Ik weet niet wat ik zeggen moet.... Hoe erg ik het voor je vind en hoop dat het  wel goed gaat!!!!
Ik leef met je mee en denk aan je....

Sterkte en
veel liefs,
Winnie

Lieve meiden,

Nou, inmiddels zijn we weer een paar uur verder, heb een aantal uurtjes geslapen en m'n beste vriendinnetje is net weg met dochterlief van 5 weken. En ik heb geen bloedverlies meer... wel met afvegen wat bruin, beetje oud bloed zeg maar en in de verte heb ik nog wat last van die darmen, niet meer zo erg als vanmiddag. Ik vind het zo moeilijk dit, heb echt zoiets van als het mis moet gaan dan moet het maar gelijk. Ik twijfel soms of ik misschien vanmiddag op het werk het vruchtje al ben verloren, maar volgens mij had ik dat moeten zien, ik zag nu alleen bloed bij de ontlasting en verder niks volgens mij. Maar de hoop komt terug, misschien was het wel een ader die is gesprongen door het persen?Zoja dan is er wel iets aan de hand met m'n darmen, ik heb zo'n kramp gehad. Maar ik weet het gewoon niet. Als er morgenvroeg nog niks is gebeurd dan bel ik nog naar de vk. Maar volgens mij (en hun) heeft een echo nu toch helemaal geen zin, omdat ik nog maar 5 weken en 4 dagen ben? O meiden, ik hoop zo dat het loos alarm is, maar omdat ik ook geen symptomen heb (gehad) heb ik verstandelijk toch zoiets van, het kan eigenlijk niet goed gaan. Maar stiekum heb ik toch dat gevoel. Wat een ellende zo he, hoewel ik nu even helemaal niet zo verdrietig meer ben.... ik hoop het zo!
Ga nu lekker slapen, dank je wel voor jullie berichtjes...!
Liefs

Lieve Solleke,

Ik hoop dat je de nacht een beetje bent doorgekomen en dat het een beetje met je gaat. Ik schrok wel van je berichtje en ik hoop echt dat het deze keer niet mis is voor je.
Dat je hoopt blijft houden is echt niet zo gek hoor.
Ik weet dat ik ook steeds zo vroeg bloedingen had en dan is het zo balen dat je niet een echo kunt laten maken om wat onzekerheid weg te nemen.

Ik duim echt voor je dat het wel goed gaat en dat je volgende week een mooie echo mag hebben.

Heel veel sterkte de komende dagen,

Knuffel,

Corina

Hai Solleke

Vind het altijd moeilijk om op dit soort berichtjes te reageren.
Ik hoop en duim altijd heel hard dat het goed is en goed blijft gaan.
Jouw verhaal klinkt heel erg als de mijne, maar het is de jouwe en daarom
hoop ik met je mee dat alles goed zit en goed blijft zitten.
Weet niet goed verder wat te zeggen dat hou je haaks meissie.

PV

hoi hoi

goh wat erg voor je!! wat is het oneerlijk echt..ik heb wat jij zegt ook wel is en dan kan je inderdaad heel moeilijk lopen..weet precies wat je bedoelt.

meid mocht het echt mis zijn..neem de tijd   om het te verwerken..ik was nog heel kort zwanger bij mij ging het praktisch gelijk mis.maar heb er een hele klap van gehad.

veel sterkte en neem de tijd ervoor.

gr   maantje

Hoi meiden,

Nou, weer een nacht doorgekomen.... Gisteren nog wel steeds wat bruine afscheiding en een stolsel(tje) van oud bloed!!! Poeh, het valt dan niet mee om positief te blijven zeg! Maar ik hou me nog even vast aan de woorden van de vk vorige week: bloed maakte haar niet eens zoveel uit, zolang je maar geen buikkrampen krijgt. Ik heb het verhaal van PV nog even teruggelezen, net als dat van Kyra, en dat lijkt er inderdaad wel op.... maar we blijven toch nog maar van het positieve uitgaan, zolang het er nog zit zit het er nog toch?
En gisteren werd een nieuw suikerkindje geboren... een van onze beste vriendenstellen hebben gisteren om half 6 een zoontje gekregen! We zijn er meteen naar toegegaan, wat een poepie! Ik was nogal impulsief door te roepen dat we gelijk kwamen, en onderweg vond ik het toch wel heel spannend, ook omdat ik toen net dat stolsel was verloren... maar het is echt een scheetje! En het viel me echt mee om het los te zien van mij. Ik had het er nog met m'n vriend over, maar op de een of andere manier is het moeilijker om het van een vreemde te zien, dan van iemand die zo dicht bij je staat. Moeilijke vind ik wel dat zij weten dat ik zwanger ben, maar we hebben hun nog niet verteld van het bloedverlies, dat kon ik echt niet over m'n hart verkrijgen. De vorige keer waren we samen op vakantie toen ik zwanger was, toen was zij dus ook zwanger, en daar was ze erg verdrietig van toen het misging. Toch hebben we besloten het nu weer aan hun te vertellen dat ik zwanger ben, ook om hun een beetje positief nieuws mee te geven, iedereen leeft zo ontzettend met ons mee! Nadeel daarvan is dan ook weer dat als het nu misgaat we weer mensen mee verdriet doen, en dat vind ik weleens lastig. Maar ik vind het toch prettig dat zij het weten.
Nou, weer een heel verhaal, dit is echt mijn uitlaatklep geloof ik.... maar ik blijf positief...!

Terug
Bovenaan