Het gaat weer mis

Hey Solleke,

Wat naar voor je zeg!!!! Kan me goed voorstellen dat je behoorlijk in de zenuwen zit. Vind het trouwens echt heel knap dat je nog zo positief kan blijven... ! Echt petje af hoor meid.

Ik hoop echt voor je dat het niets is en dat alles goed is met jullie kindje!

Liefs,

Danielle

Ahh nee he, was mijn eerste reaktie toen ik dit las.
O Solleke ik hoop zo dat het loos alarm is.
Kon je niet vandaag al naar het ziekenhuis voor een echo? Ze kunnen namelijk wel zien aan het vruchtje of het wel of niet kan blijven zitten.
Tenminste dat was bij mij zo, de vorige keer...

Ik hoop echt dat alles goed gaat en blijft gaan.

Sterkte
joanna

Lieve Solleke,

Wat verschirkkelijk om te lezen zeg!! Natuurlijk kan het nog goed gaan/zijn.... Wat erg ook om zo onzeker rond te moeten lopen en maar af te wachten, vind toch dat ze dat eigenlijk niet kunnen maken hoor!
Wens je natuurlijk heel veel sterkte wanneer het toch niet goed blijkt te zijn. Natuurlijk ook voor je partner.
Hou je taai.

Liefs Ineke

Lieve Solleke,

Inderdaad, probeer positief te blijven meid en als je het niet meer trekt van de spanning door al die onzekerheid moet je gewoon wel even langs de vk gaan, want anders maakt het je gek van onzekerheid!
Doe rustig aan en probeer af en toe je gedachten te verzetten!
Sterkte en veel liefs,

Angelique

Hoi Solleke,

Hoe gaat het nu met je?  Zijn de krampen en het  bloedverlies gestopt? Goed dat je zo positief blijft hoor. Je hebt er ook niets aan om het negatief te bekijken, al is dat soms volgens mij best moeilijk.
Ik hoop dat het goed met je gaat en ik duim voor je!!

Liefs Landi

Hoi Solleke,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest.2 miskramen in 4 maanden...het was me allemaal teveel. Zelfs hier schrijven was zelfs te confronterend..en tja ik ben dan ook niet de beste persoon als voorbeeld ..ik hoop dat alles goed gaat..maar goed het ziet er niet best uit..ik weet precies hoe je je oelt..en denk aan je..

issabel

Terug
Bovenaan