Het geluk is nog steeds niet voor ons weggelegd.....

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Hier een berichtje van een zeeeeeeeeeeeeeer verdrietige Randy.

Gisteravond verloor ik een beetje roze slijm, we hebben de huisartsenpost gebeld, die konden weinig voor ons doen, het kon alle kanten opgaan.

Vannacht niks aan de hand, vanmorgen weer licht roze slijm bij het afvegen op de wc....
toen toch maar de gyn. gebeld, we konden langskomen....

Ik heb een inwendige echo gehad, er was nog geen hartslag te zien, (ben nog maar 5 weken en 6 dagen zwanger) maar het echo-apparaat was schoon toen hij die uit mij haalde. We moesten er rekening mee houden dat het een miskraam kan worden, ik moest nog ff bloed prikken voor het HcG hormoon en over 2 weken terug komen.

De rest van de dag niks aan de hand, geen buikpijn (helemaal nog niet gehad) niks....
tot net, weer naar de wc.... en het slijm wordt nu al donker roze en steeds meer....
maar het is nog steeds alleen met het afvegen.

Ik ben zo boos, zo teleurgesteld, Waarom??????????????????
verdorie een dochtertje die is overleden en dan nu een miskraam?
Alle hoop is bijna vervlogen, heel af en toe schiet er door mijn hoofd.... misschien is het een  tweeling (ik slik 5.5mg foliumzuur en dat vergroot de kans op meerlingen) en red 1 het niet... of zal het een innestelingsbloeding zijn, maar dat lijkt me ook erg stug als je al bijna 6 weken zwanger bent....

Het geluk is blijkbaar NOG steeds niet voor ons weggelegd....

Liefs Randy

Oh Randy, wat ontzettend klote al die spanning!!!
Niet netjes gezegd van me, maar toch wel echt waar.
Toch kan het nog beide kanten op meid. Ik heb in mijn eerste zw. ook bloed verloren, zelfs nog met 8 weken. Toch is alles goed gegaan. Houd alsjeblieft nog moed/hoop!
En zolang je geen maandverband helder rrod bloed verliest en / of buikpijn hebt is het ws nog in orde.
Ik vind het vreselijk voor je dat bij jullie dit moeten doormaken.
Liefs Marianne

p.s. ben ongesteld geworden vandaag en ook erg verdrietig :(

Ja Mar,

ik weet het niet meer, ik wil zo graag hoop houden maar het is zo moeilijk....
en die 2 weken duren zo lang, tuurlijk hoop ik dat het bij dit roze slijm blijft...

en ik weet dat het kan, mijn stiefzus verloor tot en met de 17e week?!?!?!?!?! bloed en dat stroomde eruit, en ook die zwangerschap loopt verder voorspoedig.

ik houd je op de hoogte meid, klote ook dat jij ongi geworden bent, ik gun het jullie ook zo.

Liefs Randy

Lieve Randy,

Oh meis, ik zit nu al ontzettend hard voor je te duimen dat alles prima in orde is.. Ik gun het je zo, zeker na wat jullie al hebben meegemaakt. Ik kan me voorstellen dat 2 weken wachten ondragelijk is. Is er echt geen mogelijkheid om eerder meer te weten te komen?

Ik weet wel dat een collega van me ook bloedverlies had en dacht dat het fout zou gaan, maar nmiddels is ze alweer 22 weken zwanger en gaat alles prima. Ik zal flink blijven hopen dat dit bij jullie ook het geval is.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte in deze moeilijke, slopende en ellendig lange dagen.. Hou je ons op de hoogte?

Dikke knuffel Mylène (babypoppenmaakster)

Hallo randy.

ik was een paar weken op ertussenuit en had een beetje gemist wat hier gaande was.
nu ik dit lees begrijp ik dat je test uiteindelijk positef moest zijn geweest.
ik vind het heel erg vervelend voor je wat er nu gebeurt maar ja, zoals je zei, er is nog hoop, en wie weet is het misschien echt een tweeling!
ik zie dat je in ieder geval heel veel steun krijgt van de dames hier.

Ik ben trouwens gewoon ongesteld geworden, maar ik mag niet zeuren het was ook nog maar de eerste maand.
 randy , maar ook alle andere dames hier , heel veel geluk en succes!

liefs tabatha

Jeetje Randy, ik ga héél hard voor je duimen dat het toch goed is/gaat!! Je hoort wel meer verhalen van vrouwen die bloedverlies hadden en waarbij het toch goed ging. Kon de gyn er verder echt niets over zeggen? Bah die onzekerheid is ook beroerd!! Sterkte hoor.
Groetjes Tara

Lieve randy, ten eerst even een dikke !! die verdien je nu wel! wat ontzettend vervelend voor je, wat een onzekerheid... Ondragelijk moet het zijn om te wachten en bij iedere toiletgang die spanning; is het nog steeds roze slijm? Ik wens je de komende dagen erg veel sterkte toe en hoop dat het allemaal goed komt!! veel liefs

Meidje toch,

Ik hoop dat het inderdaad bij roze blijft. En dat het zich niet doorzet. Mijn zus heeft ook bloedverlies gehad tijdens de 7e week van haar zwangerschap van haar zoontje. Ze deden dat af met een innestelingsbloeding dus het kan wel.

Hopelijk is dat voor jou net zo. Ze kunnen inderdaad nog geen hartslag constateren maar ik denk dat het wel een goed teken is dat met de staaf geen bloed naar buite kwam.

Ik hoop echt voor je dat het goed gaat. Sterkte meid.

liefs
talke

Terug
Bovenaan