Het geluk is nog steeds niet voor ons weggelegd.....

Jeetje, Eergisteren konden we je nog felliciteren en nu dit!! Ik hoop voor jullie dat het allemaal toch goed blijft gaan... Ik wil je geen hoop geven, maar ik ben er zelf ook 1 van een tweeling verloren toen ik 12 weken zwanger was.. `Ik verloor alleen heel erg veel bloed ineens, en kon gelijk naar het ziekenhuis, en daar bleek dat alles met het kindje nog goed was, maar toen ik de dag daarna ook klonten begon te verliezen kon ik weer terug en bleek dat het ook een tweeling was...
Het kan dus ook nog " goed" gaan zie je wel.
Ik hoop het voor je!!!!!
Liefs, Anne-Marie

hoi randy,

Ik hoop dat je gauw met goed gerustellend nieuws komt. Ik leef met je mee.

gr mama van MD

Hallo meiden,

Nou het bloeden zet sinds gisteren behoorlijk door, ik verlies een beetje in het maandverband maar bij het afvegen is het helder rood, er zaten ook al wat klontertjes bij.

Ik heb geen buikpijn gehad, maar de spanning van mijn borsten is eraf, voor ons is het gewoon duidelijk.

Tuurlijk hoop ik dat ik over 2 weken te horen krijg dat het een tweeling "was" en dat er nog 1tje leeft, maar dat zal het wel niet zijn.
Het was voor ons deze keer gewoon nog niet weggelegd, mijn lichaam was blijkbaar nog niet klaar voor een nieuwe zwangerschap.

Het is heel erg zuur te beseffen dat in het jaar 2007 er dus echt geen kleintje in ons huisje mag komen, en daar heb ik het ook heel erg moeilijk mee.
Als geen ander weet ik dat een zwangerschap alleen je er echt nog niet mee bent,
het duurt daarna nog 9 maanden voor je daadwerkelijk dat wondertje echt bij je hebt waar je zo naar verlangt.

ik laat natuurlijk weten hoe het in het ziekenhuis was, en wat de gyn zei, ik hoop maar dat alles goed schoon wordt daarbinnen en dat ik niet weer een curretage krijg.

Toch weet ik nu wel dat ik een volgende keer overtijd zou zijn ik pas test na 2 weken, dan ben ik in iedergeval op de 6 weken.

Weet nu natuurlijk ook niet wanneer ik weer ongi wordt, dus we hebben afgesproken sowieso te wachten tot 1 juni om te testen, mooie datum toch?

Dikke kus Randy

Hoi Randy,
Vind het knap van je dat je er nog zo goed mee omgaat.
Kan me niet voorstellen hoe dit moet voelen.
Hoop echt voor je dat het een tweeling was.
dan is het ook wel erg maar dan heb je tenminste nog wat.
Hoop voor je dat je goed nieuws in het ziekenhuis krijgt.
Gr Liselotte

Randy...ik wens je echt ALLE sterkte toe, die ik maar voor je kan wensen!!!

Lieve Randy,

Heel veel sterkte meid. Ik lees af en toe verhalen met je mee. En je had het zo verdient na al het verdriet dat je heb meegemaakt.
Ik ga toch nog voor je duimen!!

Sterkte
Pebbles

Terug
Bovenaan