Het geslacht!

Willen we weten wat het word en maken we het bekend?

In ieder geval op het forum hihihi? Ben namelijk zooo nieuwsgierig!

Wij willen weer weten wat het wordt en doen daar ook niet geheimzinnig over!

wij willen het ook weten en hebben besloten dat we er geen geheim van maken, of de mensen het nu met 20 of met 40 weken horen? haha maar goed, dit komt ook omdat we er 3,5 jaar over hebben gedaan om zover te komen...

enne ik vermoed dat t een jongetje gaat worden..

wij willen het niet weten, wisten het bij de andere 3 ook niet en ik vind die verassing als je kindje geboren is zoooo leuk. Ik denk zelf dat dit weer een jongetje is, maar zeker weten doen we dat pas over ongeveer 30 weken hihihihi

jaaa ik wilde het ook graag weten.. alleen mijn man en ouders weten het nu.. We dachten zeker dat het een jochie zou worden maar wat blijkt... het word een meisje!! hadden het door degene die de echo maakte laten opschijven op een papiertje en in een envelop laten doen.. Tijdens een etentje met zijn 2e hebben we de envelop geopend!! helemaal gelukkig haha...hebben er zolang op moeten wachten (4jaar).. nu hopen dat er niets meer verkeerd gaat!!

Nog even en dan kunnen jullie ook weten of het een roze of blauwe wolk is!!

@mama.in.spe: Hoe kan je nu al weten wat het geslacht is???? Dat is wel heel vroeg toch??

Ik zou ook graag willen dat ik niet zo nieuwsgierig was en het gevoel meemaken met de geboorte maar ik kan het niet!! Echt niet! Haha

Haha Betty, denk dat mama.in.spe al verder is dan wij...anders is het nog niet zichtbaar op de echo...meestal pas vanaf een week of 15/16 en dan ligt het er nog aan hoe de baby ligt.

Enne nee ik vind het leuk om te weten en ook wel praktisch, shopt een stuk makkelijker!! haha

@ betty 8157 en Yosha,

Inderdaad ik was gewoon aan het meelezen op jullie forum. ik zit bij de april club :) maar ik weet hoe nieuwsgierig ik was naar het geslacht dus ik dacht even reageren.. had de geslachtsbepaling met 18wken.. ben nu 21 weken... nog even volhouden en dan weten jullie wat het gaat worden!!!!

Terug
Bovenaan