Het geslacht!

Ja maar als het andersom is lijkt het makkelijker. Een man voelt het niet schoppen. Maar heb geen ervaring hierin dus tja. Wel weet ik dat mijn vriend goed zijn mond kan houden als het echt moet.

Wij willen het ook weten , net als bij de 1e! hie ris het geen optie als ik het wel weet en me man niet, want ik kan dat echt niet voor me houden en verlul me dezelfde dag nog ;-))

Ja dat heb ik dus ook! En als ik zeker weet dat mijn man het weet ga ik op elk woordje letten en dan kom ik er alsnog wel achter hahahaha.. Daarom.. wij willen het allebei weten.. :D

hihi grappig om alle reacties te lezen, wij willen het lekker niet weten, kan ik niks verklappen ook, aan niemand niet en ach ik heb van allebei al wat, dus het maakt echt niet meer uit :)

Echt mijn vader kwam met weer iets (voor mij) nieuws. Het schijnt dus dat je bij de verloskundige kan vragen op te schrijven wat het wordt en dit in een enveloppe te doen. Dan kan je die enveloppe afgeven bij een bakker en die maakt dan wanneer jij wilt een taart, neutraal aan de buitenkant maar aan de binnenkant is deze roze of blauw. Dan kan je met de mensen die je het wil vertellen samen de taart aansnijden en dan erechter komen wat het geslacht is...pfff....vond ik een beetje ver gezocht....

Ik kende dat idee al ja... Een oude kennis van mij had dit gedaan en zag de foto's terug op Facebook.. Ik vind het wel een erg leuk idee!! Wij denken er ook nog over om het zo te doen, dan is de verassing voor ons net zo groot als voor de opa's en oma's!!

Het heet trouwens een Gender reveal party (als ik het goed schrijf) en komt (uiteraard) uit amerika..

Bij mij kregen we 21 dec te horen dus met 12 weken en 5 dagen te horen dat de tweeling jongens werden! Dus het kan wel hangt alleen van de gynaecoloog af en dit was tijdens de nekplooimeeting!

Terug
Bovenaan