Het geslacht!

wij willen het ook echt weten, en wat mij betreft mag iedereen het weten. Ik denk wel dat als ik niet zou willen dat iedereen het wist, maar ikzelf wel, dan zou ik tegen iedereeen zeggen dat ik het niet wist. anders krijg je altijd dat van hmmm wat is het. je kan het wel zegge. haha. en net als Yosha, ik vind het leuk en ook wel praktisch.

MarloesDD mijn vriendinnetje wilde het wel wete en haar vriend niet, dus toen heeft zij het zolang voor zich gehoude. En alleen tegen haar moeder gezegd, zodat die kon gaan shoppe. Maar ja haar ouders wonen dan ook in t buitenland.

bij de vorige zwangerschap
wilde ik het echt niet weten wat het wordt.
ik vond het zo leuk om het dan bij de geboorte er pas achter te komen wat het werdt.

maar nu begin het toch wel te kriebbelen dat ik het al eerder wil weten wat het wordt.

ik weet niet of ik het nu weer zo lang er op kan wachten voor we het weten.

Wij willen ook deze keer graag het geslacht weten, bij mijn eerste zwangerschap hebben we iedereen wijsgemaakt dat we het niet wisten. Stiekem wisten we het wel en was het ons geheimpje. Naderhand viel iedereen om toen we vertelden dat we al 19wkn wisten dat we een dochter zouden krijgen. Met deze wetenschap denk ik niet dat ze er nog een keer in trappen als we zeggen dat we het niet weten :)
Dus ik denk dat we het iedereen gewoon vertellen of we een jongen of meisje krijgen. Ik ben ook wel heeeel erg benieuwd!!
Mijn vriend zie nog voor dat ik zwanger was, "ik denk dat we weer een meisje krijgen" We zullen zien....

Ik vond en vind de verassing juist erg leuk.
Bij onze eerste wisten we niet watr het werd, maar ik had al wel heel sterk het gevoel dat het een meisje zou worden, de verassing was dus niet enorm. Ik vond het wel prettig om die onwetendheid met anderen te kunnen delen (wat denk jij dat het wordt...ik denk....enz.) Dit zijn we nu toch eigenlijk weer van plan. Maar ik koop nu geen neutrale kleertjes meer, maar gewoon een paar setjes van beiden.
Toen Iris geboren was, beviel ik in het ziekenhuis en had alleen neutrale kleertjes, ik kreeg niet direct veel roze kleertjes kado, dus dat vond ik toen erg jammer, je wilt wel pronken met je meisje!
Dus voor de volgende hebben we dus bedacht dat ik van beiden al wat setjes heb, wat ik niet gebruik kan ik vast wel kado doen.
Ik vind het wel spannend!

Bij ons thuis is ook de discussie wel of niet. Ik wil het ook graag weten. Maar mijn man wil eigenlijk voor de verassing gaan. Het lijkt mij gewoon praktischer....En anders houdt ik wel mijn mond!

Al zullen we sowieso rugbykleertjes krijgen en de kleine krijgt het aan, jongen of meisje!

Mij lijkt dus.. Als ik het wel weet, en mijn weet dat ik het weet.. Hoef je je maar een keer te verspreken.. 'oh! ze schopt' waarop hij kan zeggen..' oh het wordt dus een meisje??'

Terug
Bovenaan