Het gevoel dat iedereen zwanger is behalve jij

<p>Goedemorgen deze mooie morgen ? Voor de meiden die al een paar rondes bezig zijn, maar toch nog niet zwanger zijn.. (ik ben vanochtend ongesteld geworden na 3 dagen overtijd te zijn) Hoe voelt het voor jullie al vriendinnen vertellen dat ze zwanger zijn? Ik heb om me heen allemaal kleine baby’s en vriendinnen die zwanger zijn. Afgelopen vrijdag vertelde (weer) een vriendin dit blije nieuws.. En ondanks ik súper blij ben voor haar.. voelde ik toch een steek in mn hart! En dat vind ik zo flauw van mezelf.. hoe gaan jullie hiermee om?</p><p>Liefs  </p>
 
Hoi hoi,
Weet precies hoe je je voelt heb namelijk hetzelfde iedereen om me heen is pas bevallen of nog zwanger. Natuurlijk gun je het iedereen maar is toch een beetje een verdrietig gevoel bij mezelf dat het hier maar niet lukt. Zit nu in ronde 9 heb 1 maart mijn nod als ik uitga van 14 dagen na positieve ovulatie test. Cyclus wisselt nogal helaas dus maar weer afwachten.
Groetjes 
 
[quote quote=10173305]Hoi hoi, Weet precies hoe je je voelt heb namelijk hetzelfde iedereen om me heen is pas bevallen of nog zwanger. Natuurlijk gun je het iedereen maar is toch een beetje een verdrietig gevoel bij mezelf dat het hier maar niet lukt. Zit nu in ronde 9 heb 1 maart mijn nod als ik uitga van 14 dagen na positieve ovulatie test. Cyclus wisselt nogal helaas dus maar weer afwachten. Groetjes[/quote]
Wat lief dat je zo eerlijk bent! Ik hoop voor je dat je deze ronde goed nieuws hebt ? doen jullie ook al 9mnd ovulatie testen of ook weleens op goed geluk? 
 
Hoi hoi 
Dit is de eerste maand dat ik begonnen ben met testen, ook omdat mijn cyclus nogal eens verschilt probeer ik zo meer inzicht te krijgen.
Nadat ik gestopt ben met de pil in juni 18 waren ze vrij regelmatig rond 28/30 dagen. In oktober was het raak maar helaas is dat een miskraam geworden met 6 weken ongeveer daarna duurde het weer 6 weken voordat menstruatie kwam en erna weer 40 dagen dus nu maar weer afwachten 15 februari was ovulatie test positief dus....
En jij hoelang ben je bezig ?
Groetjes 
 
Hoi allemaal, 
Ik herken heel erg wat jullie beschrijven. Momenteel zitten wij in ronde 10, en hebben eind maart een afspraak in het ziekenhuis. Ter check. Wie weet gaan we het traject in. Spannend allemaal. Om ons heen inderaad ook regelmatig zwangerschappen, of dat het aan je gevraagd wordt. Dubbel allemaal. Het maakt mij heel onzeker, want je wilt zo graag. 
 
He allemaal,
Hier inderdaad ook allemaal bekenden die net bevallen zijn en hele dagen foto's spammen of die zwanger zijn. Ter plekke kan ik dan nog leuk reageren en ben ik ook echt wel blij voor ze (misschien duurde het daar ook wel lang), maar thuis kan ik me dan echt rot voelen. Schoonzusje vorige maand bevallen, door de pil heen zwanger geraakt. En wij zijn opweg naar ronde 7. 
Wanneer ik in een NOD groep zie dat er in een week weer 3 of 4 een positieve test hebben kan ik me trouwens ook al kut voelen. 
 
 
babyad  Wij ook in maart naar gynaecoloog . Spannend. 
Wij zitten in ronde 6 maar van een lange cyclus steeds. Zit momenteel op dag 62. Pf als ik het weer zie denk ik, bah bah zo lang.
Maar om ons heen ook de 1 na de ander zwanger. Wij hebben al een kindje van bijna 3 dus iedereen vraagt al snel, willen jullie geen 2e.. grr  mensen jullie moesten eens weten 
 
Terug
Bovenaan