Het gevoel dat iedereen zwanger is behalve jij

Hoi dames,
 
Ik heb een vraag aan jullie en ben erg benieuwd naar jullie advies. 
 
Zoals ik aangaf gaan we eind maart naar het ziekenhuis, maar ik wil wel graag alles geprobeerd hebben voor die tijd. 
 
Op 10 maart is mijn verwachte ovulatie, en op 24 maart mijn NOD. 
 
ik ben zoals internet en mijn app zegt, vanaf 6 maart weer vruchtbaar. Ik gebruik ovulatie testen, en ook willen we deze ronde, rondom de ovulatie, seks hebben in de ochtend. 
 
Welke dagen adviseren jullie om seks te hebben? Om de dag, of om de twee dagen? 
 
Hoor het heel graag, bedankt!!
 
 
[quote quote=10173438]Hoi hoi Dit is de eerste maand dat ik begonnen ben met testen, ook omdat mijn cyclus nogal eens verschilt probeer ik zo meer inzicht te krijgen. Nadat ik gestopt ben met de pil in juni 18 waren ze vrij regelmatig rond 28/30 dagen. In oktober was het raak maar helaas is dat een miskraam geworden met 6 weken ongeveer daarna duurde het weer 6 weken voordat menstruatie kwam en erna weer 40 dagen dus nu maar weer afwachten 15 februari was ovulatie test positief dus…. En jij hoelang ben je bezig ? Groetjes[/quote]
 
Wij ongeveer vanaf de zomer, maar niet heeeel consuquent en met testen etc enzo. Ik wil het liefste nog even wachten daarmee.. wat verdrietig dat het in okt raakt was maar toch vroegtijdig is geëindigd :-(  Deze maand voor jou dus nog even afwachten.. ❤️
 
[quote quote=10173656]
Hoi dames,
Ik heb een vraag aan jullie en ben erg benieuwd naar jullie advies.
Zoals ik aangaf gaan we eind maart naar het ziekenhuis, maar ik wil wel graag alles geprobeerd hebben voor die tijd.
Op 10 maart is mijn verwachte ovulatie, en op 24 maart mijn NOD.
ik ben zoals internet en mijn app zegt, vanaf 6 maart weer vruchtbaar. Ik gebruik ovulatie testen, en ook willen we deze ronde, rondom de ovulatie, seks hebben in de ochtend.
Welke dagen adviseren jullie om seks te hebben? Om de dag, of om de twee dagen?
Hoor het heel graag, bedankt!!
[/quote]
Geloof dat om de 2 dagen het beste is, ook voor de kwaliteit van de sperma..
Spannend! 
 
En voor de meiden die zich herkennen in mijn verhaal, dank jullie wel voor de reacties! Ik heb echt zoveel mensen om me heen waar het de eerste keer direct raak was.. dat maak me vooral dan toch wat onzeker.. Je gaat er toch vanuit op de 1 of andere manier dat alles gewoon werkt en het gelijk in orde zal zijn ❤️ En dan die goedbedoelde adviezen “je moet er niet bewust mee bezig zijn” dat kan toch niemand als je het besluit hebt genomen? ?
 
Poeh ja, herkenbaar! Wij zijn inmiddels al 1.5 jaar verder en vind het nu echt pittig als er weer iemand een zwangerschapsaankondiging doet.
Tuurlijk ben ik ook oprecht blij voor ze, ik weet precies hoe gelukkig ze er mee zullen zijn ;) maar het doet me steeds vaker ook echt extra verdriet op zo'n moment dat het ons nog gewoon niet gegund is.
Ik ben het naar de huisarts stappen nog even aan het uitstellen omdat ik het een flinke stap vind. Maar merk dat die stap toch wel dichterbij komt. Ik wil het wel gezellig houden thuis maar toch is het soms al aan de geforceerde kant en dat is voor niemand leuk ;)
Dus tja echt tips hoe ik ermee omga heb ik niet. Behalve misschien dat ik er heel open in ben tegen mijn omgeving. Al een hele tijd. Dus als ik ineens in tranen ben dan hoef ik niet het héle verhaal te doen. Vind het fijn om er met mijn vriendinnen over te kunnen praten. 
 
Nee idd wat je zegt er niet teveel mee bezig zijn, als je iets heel graag wil kan je dat niet zomaar even vergeten tenminste ik niet.
Babyad, weet ook niet precies de een zegt om de twee dagen ander om de dag, zou gewoon doen waar jullie je prettig bij voelen.
 
 
Pfff vandaag écht een rotdag.. ik ben gewoon ineens zo verdrietig, alsof het nu pas land ofzo :-(( Dank jullie wel voor de eerlijkheid, ik ben ook wel eerlijk en maak het bespreekbaar.. Maar wil het vreugdemoment dan ook niet verpesten.. Mijn vriend vind dat het niet teveel op gehamerd moet worden (denk vast meer mannen? ;-) ) maar vandaag ben ik er ineens vanaf ?❤️
 
Herkenbaar mijn vriend is precies zo zegt ook dat ik er niet zo mee bezig moet zijn en dat het wel vanzelf komt ?. Denk dan ook echt Ja jij hebt makkelijk praten jij voelt niet wat ik voel want mij maakt het soms wel echt verdrietig en boos als het weer niet gelukt is. Heb ook echt het gevoel dat tijd begint te dringen wordt 34 dit jaar en mensen zeggen dan ach je hebt nog tijd zat nou voor mijn gevoel niet dus..... helaas vandaag mijn menstruatie weer begonnen dus weer en ronde verder (ronde 9 alweer ?) enige plus hiervan nu wel een normale cyclus gehad van 28 dagen nu hopen dat het zo blijft.
Hoe oud zijn jullie en hoeveelste kindje ?
 
Terug
Bovenaan