Het goede nieuws al vertelt??

Hoi dames,
Ik vraag me af of jullie het al hebben vertelt van het wondertje aan familie en vrienden???
Zo nee wanneer vertellen jullie het?????

Ik zelf heb het nog niet vertelt aan niemand,omdat ik de vorige zwangerschap gelijk de tel heb gepakt en heel me lijst had gsmst.
En nadat het fout was gegaan erg moeite had om het te vertellen..

Ik wacht tot de 12 de week,en dan vertel ik het pas....

Moet wel zeggen dat het echt moeilijk voor me is om me mond te houden ;-) en ben benieuwt of ik het vol hou :)

Liefs naz....

We hebben besloten om op 7 november het te gaan vertellen. We willen wachten, omdat we voor deze zwangerschap 3 miskramen hebben gehad. Waarom 7 november? Nou wij gaan 11 november met familie naar Disney en daar zal ik in diverse attracties niet in mogen. Dus zullen we het dan tegen mijn nicht en man moeten vertellen. Daar we het natuurlijk niet eerlijk vinden als zij het eerder weten gaan we het een paar dagen eerder aan onze ouders vertellen. 7 november wordt ons zoontje Storm 4 en aansluitend aan zijn verjaardag willen we een diner voor de ouders organiseren en het hen dan vertellen. Ik vind het wel moeilijk om het voor mezelf te houden. Maar sta wel achter de beslissing die we gemaakt hebben.

X Tries

Wij gaan het pas met 14 weken vertellen, dit omdat we eerst zeker willen zijn of alles goed is met de baby, hiervoor hebben we een kindje gehad die een behoorlijke afwijking had waardoor we de zwangerschap moesten afbreken. Dus heb nog 8 weken te gaan. (dat is erg lang hoor)

Gr.

wij hebben het al aan de familie (ouders en broers en zussen) verteld. waren we eerst niet van plan maar ik ga voor de echo nog een weekend weg met een stel meiden. Dan gaat het mij niet lukken om niet te drinken zonder argwaan te wekken.. dus hebben we besloten dat ik het daar aan mijn vriendinnen vertel. Vorig weekend hadden we met beide families een etentje, dat was natuurlijk perfect om het te vertellen! En mocht het misgaan, dan horen zij het toch wel.. Voor de rest wachten we tot na de echo, dan weten we zeker dat het goed is! ik vind het wel moeilijk hoor, veel moeilijker dan bij mijn dochter!
ze reageerden trouwens weer heel leuk, mn moeder natuurlijk in tranen! heel lief! iedereen was wel verrast dat ik nu al weer zwanger ben, ze hadden het nog niet verwacht. Iedereen was wel weer heel blij!

Ik moest het wel vertellen.Wij zijn 3,5 jaar bezig geweest en nu eindelijk na 3de IVF poging zwanger geraakt.Veel mensen in directe omgeving (ouders,broer,zus,beste vrienden,werk)wisten van onze situatie af.Ze wisten dat wij weer een IVF poging hadden gehad en je krijgt dan toch de vraag of het gelukt is.Kan er dan moeilijk om gaan liegen.
Aan mijn directe werk ook verteld omdat ik als verpleegkundige in de psychiatrie werk en nu niet meer op alarm ren bij incidenten.
Iedereen is dol blij voor ons.Heb het verder nog niet aan de grote klok gehangen dat gaan we verder pas doen bij de 12weken

wij hebben het meteen vertelt kon me mond gewoon niet houden. Maar opa en oma s vertelt na de eerste echo met 7 weken dus ach jah .. ma een gokje genomen

Wij vertellen het voplgende week aan vrienden van ons en mijn ouders na de 7 weken echo (dus over 3 weekjes) Die weten als enige van de MK dus als we langer wachten vermoeden ze het straks en nu is de kans op een 'verassing' toch nog een beetje aanwezig.
Mn zusjes vertel ik het eind november dan zijn we met zn allen samen dus das een mooie gelegenheid. Maar de vorige zwangerschap konden we het al wel zien met 6 weekjes... begon al een buikje te krijgen ben dan als we ze samen zien, 10 weken als et goed is en hoop dat ze het niet eerder zien haha.
Verder vertellen we het de familie van vriendlief met sinterklaas aangezien dan zijn hele familie bijeen is aangezien we het samen vieren... We hebben bewust gekozen om het daar later te vertellen omdat die zeker hun mond niet kunnen houden. en dan zitten we op 11 week dus dan is het grootste gevaar geweken.
Maarja voor et zelfde geld loopt het anders en komt het toch eerder ter sprake of kunnen mensen het zien we zullen het moeten afwachten.

Wij hebben het afgelopen zaterdag al aan mijn ouders en broertje verteld. Die waren uiteraard superblij vor ons.
Ze waren sowieso een beetje aan het meetellen wat de testdatum zou kunnen zijn (niet zo moeilijk om mee te tellen na een mk), dus we hebben het maar meteen verteld. Ouders van m'n vriend vertellen we het pas na de 1e echo. Die waren de vorige keer ook al niet echt blij, dus die wachten nu maar mooi.

Terug
Bovenaan