Het goede nieuws al vertelt??

Wij zijn inverwachting van ons eerste kindje. Nu iets meer dan 7weekjes. 3 weken geleden kwamen we erachter dat we zwanger waren. Het was niet geplant. 4dagen ervoor is helaas mijn oma overleden. Dus dit was dubbel op. Eind van de week hebben we het iedereen eigenlijk vertelt bij de koffietafel de kant van mij. De kant van me vriend hebben we het erna allemaal vertelt.
Iedereen was zeer blij voor ons. En iedereen is nu al bezig wat we krijgen is wel grappig. Mijn schoonmoeder en schoonzus hebben zelfs al wat gekocht. Super lief. Na de bevalling gaan we bij mijn schoonouders wonen. Omdat we nog niks eigens hebben en niet veel geld hebben. We zijn 23 en 25 dus we vinden wel dat we ervoor kunnen gaan. Hopen binnen anderhalf jaartje wel op ons eigen te zitten.

Wij hebben net alleen nog maar aan onze ouders vertelt.... iedereen was blij met het nieuws verder wachten we nog even hoewel ik het zeer moeilijk vind!!!! Vooral omdat ik normaal nog wel is een borrel neem met me nichtje dat zit er nu dus niet meer in dus die heeft het direct door denk ik haha.
Verder voorlopig niet echt feestjes wat ik zo weet dus moet te doen zijn op zich.
Maar we zien het wel...bij de eerste hebben we het meteen iedereen verteld kwam er vlak voor kerst achter dus was een mooie tijd.

Ik denk dat onze eerder plannen gaan wijzigen. Heb namelijk eerder gezegd dat we gaan wachten tot de 12 weken. Maar hebben nu besloten om het aanstaand weekend te vertellen. Woensdag aanstaande hebben we onze eerste echo. Als blijkt dat alles goed is, willen we het nieuws eigenlijk niet langer voor ons houden. Ik heb van mijn zoontje Storm een foto gemaakt, waarop hij de positieve zwangerschapstest in zijn handen heeft en van zijn andere hand zijn duimpje in de lucht steekt. Met natuurlijk een hele dikke grijns daarbij. Ben zo benieuwd hoe de ouders gaan reageren.

Wat een leuk idee!!!!! Nou ben ook benieuwd voor je hoor. Ik heb het toch ook al aan mijn tante verteld ik werk met haar en heb best zwaar werk dus ja ze zal me straks toch af en toe moeten terug fluiten net als de laatste keer haha.

wij hebben het meteen toen we het wisten aan iedereen vertelt maar ja wij zijn dan ook 9jaar bezig geweest hier was alles mislukt iui,ixci nooit geluk nu zijn wij naar istanbul geweest voor ixci een dure lange vakansi maar gelukig wel een geslaagd we zijn nu 9wk en 1dag in heeel blijde verwachting

Terug
Bovenaan