Het goede nieuws al vertelt??

Helaas zijn bij al hun kinderen nergens echt enthousiast over (samenwonen, nieuw huis, vakanties etc. etc, etc.) en dat is vooral voor mijn vriend heel jammer. Ik kan er niet meer mee zitten. Is hun probleem, niet het mijne. Het is helaas niet anders. Gelukkig zijn mijn ouders juist altijd superenthousiast.

Geen idee. Zijn bij niks echt enthousiast (is eigenlijk vooral z'n moeder). Geldt voor alledrie hun zonen hoor. Niet alleen voor mijn vriend. Alles moet precies op hun manier en anders is het niet goed. Denk dat ze gewoon erg jaloers is dat de mannen nu ook een andere vrouw in hun leven hebben. Zou niet weten wat het anders is.
Ooit trekt het wel bij, denk ik. Ze moet er toch echt aan wennen dat de mannen hun eigen weg inslaan en een eigen leven hebben.

Wij hebben het aan mijn zus en twee goede vrienden verteld. Toen ik mijn zus belde stond ik nog met de positieve test in mijn handen...hahaha. Maar zoals meer hier ook zeggen, als het fout gaat, deel ik het ook met hen. Daarbij weten ze van de miskraam en leven ze al maanden mee of het weer gaat lukken. De rest wilden we pas rond 12 weken inlichten maar volgende week hebben we weer een feest bij een vrienden. Dat zou dan de 2 keer in twee weken zijn dat ik niet drink en de BOB ben....geloven ze nooit. Denk dat we er dus niet aan ontkomen:) Werk proberen we uit te stellen tot ongeveer 12 weken. Dit weer juist omdat ik niet wil dat ze het weten als het weer misgaat...

Ben nu in mijn 7e week en we hebben het net verteld aan onze ouders en mijn twee beste vriendinnetjes. Mijn vriend wilde het graag geheim houden tot we de termijnecho met tien weken hebben gehad. Maar kon het echt niet langer voor me houden, wil het zo graag delen! En dit zijn ook de mensen aan wie ik zou vertellen mocht het toch misgaan... Onze andere vrienden en familie moeten geduld hebben tot week 10 en op mijn werk wacht ik wel tot week 12.

wij hebben het verteld toen we net zwanger waren
erg onregelmatig ongesteld geweest dus wisten niet hoelang
nu wel beetje spijt dat we het iedereen verteld hebben familie etc
maandag echo gehad en was alleen vruchtzakje te zien dus of ik ben nog geen 6 weken zwanger of helaas een miskraam we blijven positief en gaan ervan uit dat ik nog geen 6 weken zwanger ben 2 nov weer een echo en hopenlijk weten we dan meer
vruchzakje was grote van 5 weken 3 dagen

@ eb78
ik heb zon ouders die het zelfde zijn en na mijn scheiding is dat alleen erger geworden en ze willen niets met mijn nieuwe vriend te maken hebben maar ik durf ze ook niet te vertellen dat ik zwanger ben omdat ik weet dat het toch 1 grote telleurstelling word
jammer is dat en heel pijnlijk steeds weer zo te worden geconfronteerd met je eigen ouders
kelly

Terug
Bovenaan