het grote autostoel-dilemma

pffff moeilijk hoor. We hebben amar 1 auto, dus het gehannes met 2 stoeltjes hebben wij gelukkig niet. Manlief werkt op fiets-afstand van huis, dus die heeft (haast) geen auto nodig. Ik aan de andere hand, ik werk 30 km van huis en heb de auto dus (bijna) dagelijks nodig. 1 autostoel is genoeg voor ons, maar nu nog .... welke....
happyM.

Wij hebben onze stoel in Duitsland gekocht, veel goedkoper en ook goedgekeurd.
Maar kijk ook eens bij de Baby-walz, dat scheelt ook best geld.
Maar we zijn ook op zoek nar een 2e stoel (2 auto's...)   en we denken aan de stoel van Ferrari. Die gaan mee tot onze kleine niet meer in de stoel hoeft te zitten.

nou, succes met zoeken,

liefs
di silva

Hoi hoi,

Wij hebben van Maxi Cosi de Tobi-Wagtail gekocht. Was een duur grapje, bijna €300.00, maar dan weten we wel dat Lyanne straks in een goede en veilige autostoel zit.
En natuurlijk met roze voor onze kleine meid! Maar voorlopig ligt ze noch in de "kleine" autostoel.

Groetjes, Marieke
mama van Lyanne 18-08-2006

O, ja. Ook wij hebben het luxe probleem met 2 auto's. Wij moeten ook nog een extra stoel erbij gaan kopen. De "dure" komt in mijn auto (tje) en de goedkopere bij mijn man, omdat ze toch het meeste bij mij in de auto zit. Gaan we lange afstanden rijden, dan gaat de Tobi in de auto van mijn man. Ook omdat de Tobi een ligstand heeft.

Gr. Marieke

Terug
Bovenaan