Het grote verdriet rondom het afbreken van een zwangerschap

Hoi Chantal,
Wat afschuwelijk dat jullie er nu middenin zitten. Heel veel stekte. Maak veel foto’s. Hou je kleintje vast, neem hem mee naar huis als je wilt. Alles mag, zoals jullie het willen. Hebben jullie al een mooie naam?  Veel sterkte en mocht je vragen hebben dan hoor ik van je.

Dinsdag hebben we een afspraak om te bespreken hoe het verder gaat. We hadden al een naam, Dominic, en deze is ook gewoon van hem. Hij houdt een speciaal plekje in ons hart.

Ik wil jullie heel veel sterkte allemaal wensen.
Ik heb een zoontje die met 34 weken is gehaald met een spoedkeizersnede hij had helaas leukemie en hersenbloedingen waardoor hij na 3 dagen is overleden.deze maand zou hij 14 jaar worden.

Afgelopen week ook te horen gekregen over een afbreking bij onze zwangerschap ik ben nu 20+2 het is zo vreselijk oneerlijk allemaal.. ons kindje heeft een zeldzame chromosoomafwijking hier is niet veel over bekend helaas.. we staan nu voor de keuze om het af te breken of doorgaan en dan nog steeds niet weten hoe ons meisje eruit komt?
ik ben zo bang voor de afbreking überhaupt maar ook voor wat als we doorzetten en dan nog 20 weken onzekerheid en niet genieten .. dat heb ik al deze weken al niet kunnen doen omdat we al sinds juli een slechte nipt uitslag hadden en nu dus na de vruchtwater punctie definitief weten dat het een chromosoom afwijking is..
liefs marianne 

Wij hebben afgelopen April voor de keuze gestaan om een zwangerschap van twaalf weken af te breken. Op een woensdag nietsvermoedend naar de verloskundige, daar was in eerste instantie alles goed.... Totdat ze bij de laatste foto een verdikte nekplooi zag. Gelukkig konden we die zelfde middag al naar het ziekenhuis waar de gynaecoloog het bevestigde dat het er niet goed uit zag. We stonden voor de moeilijkste keuze uit ons leven, geen tijd meer voor verdere onderzoeken. Want binnen drie weken zouden we gaan trouwen en als de arts al zo duidelijk sprak dat het niet gezond zou zijn waren die onderzoeken ook niet echt meer een meerwaarde toch?
Dus een week na het bezoek bij de verloskundige lag ik ineens in het ziekenhuis te bevallen. Hoewel het natuurlijk een klein hummeltje was maakt het voor ons niet minder pijnlijk. En sommige opmerkingen die je krijgt ook, zoals bij jullie is het in ieder geval gelukt. Tevens loop ik ook tegen het feit aan dat een kennissen van mijn man in september is uitgerekend en een ander stel in December. Mijn uitgerekende datum zou 1 November zijn geweest. Dat maakt het erg confronterend soms en pijnlijk. Hebben jullie tips hoe jullie hiermee zijn omgegaan?
Alvast bedankt!

Wij hebben afgelopen April voor de keuze gestaan om een zwangerschap van twaalf weken af te breken. Op een woensdag nietsvermoedend naar de verloskundige, daar was in eerste instantie alles goed.... Totdat ze bij de laatste foto een verdikte nekplooi zag. Gelukkig konden we die zelfde middag al naar het ziekenhuis waar de gynaecoloog het bevestigde dat het er niet goed uit zag. We stonden voor de moeilijkste keuze uit ons leven, geen tijd meer voor verdere onderzoeken. Want binnen drie weken zouden we gaan trouwen en als de arts al zo duidelijk sprak dat het niet gezond zou zijn waren die onderzoeken ook niet echt meer een meerwaarde toch?
Dus een week na het bezoek bij de verloskundige lag ik ineens in het ziekenhuis te bevallen. Hoewel het natuurlijk een klein hummeltje was maakt het voor ons niet minder pijnlijk. En sommige opmerkingen die je krijgt ook, zoals bij jullie is het in ieder geval gelukt. Tevens loop ik ook tegen het feit aan dat een kennissen van mijn man in september is uitgerekend en een ander stel in December. Mijn uitgerekende datum zou 1 November zijn geweest. Dat maakt het erg confronterend soms en pijnlijk. Hebben jullie tips hoe jullie hiermee zijn omgegaan?
Alvast bedankt!
Liefs Clau

Wij hebben afgelopen April voor de keuze gestaan om een zwangerschap van twaalf weken af te breken. Op een woensdag nietsvermoedend naar de verloskundige, daar was in eerste instantie alles goed.... Totdat ze bij de laatste foto een verdikte nekplooi zag. Gelukkig konden we dezelfde middag al naar het ziekenhuis waar de gynaecoloog het bevestigde dat het er niet goed uit zag. We stonden voor de moeilijkste keuze uit ons leven, geen tijd meer voor verdere onderzoeken. Want binnen drie weken zouden we gaan trouwen en als de arts al zo duidelijk sprak dat het niet gezond zou zijn waren die onderzoeken ook niet echt meer een meerwaarde toch?
Alvast bedankt!
Liefs Clau

Ik had nooit gedacht dat kruidengeneesmiddelen kanker, rugpijn, hiv, griep etc. kunnen genezen. Ik had een zeer ernstige rugpijn en mijn man had kanker; we zijn al geruime tijd op zoek naar hulp om deze ziekten te genezen, maar de inspanning van onze lokale arts hier in Nederland kon ons niet helpen, dus besloot ik contact op te nemen met Lord Bubuza via Whatsapp:( +1 505 569 0396 ) voor hulp. Ik legde hem ons probleem uit en hij reageerde en zei dat hij ons zou genezen met zijn kruiden, ik gaf wat hij nodig had om de kruidengeneesmiddelen te bereiden, precies zoals hij ons vertelde en na de voorbereiding stuurde hij ons de kruiden en we namen het net zoals hij instrueerde ons. Binnen 48 uur na inname van de kruidenmedicatie voelde ik geen pijn meer. Ik rende naar mijn man en vertelde het hem. Hij was verrast en zei dat hij zich nu ook beter voelt. We gingen naar het ziekenhuis en de dokter bevestigde dat mijn rugpijn en de kanker van mijn man verdwenen waren. Onze dokter was verrast, ik ben erg opgewonden en ik wil dit goede nieuws met de wereld delen. Heeft u een soort ziekte en heeft u dringend genezing nodig, neem dan contact op met heer Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Terug
Bovenaan