Het is..................... DECEMBER!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
JAAAAHH,eindelijk is het december,onze maand !!!!
Ik weet nog dat ik hier voor t eerst kwam meelezen toen juni aan de beurt was en nu........ zijn we al weer een half jaar verder en zijn wij al weer aan de beurt.

Ik wens iedereen veel succes en geduld met de laatste loodjes en hoop dat we straks allemaal een gezond kindje in onze armen mogen hebben.

Liza, jij mag geloof ik vandaag de spits afbijten hé ? Nogmaals, heel veel sterkte voor de bevalling toegewenst en   hopelijk mag jij vanavond je kindje gezond en wel in je armen houden !!

groetjes Annemarie

Ja leuk!!! Dit wordt onze maand!!! Tenmiste, dat hoop ik. Ik ben pas 30 december uitgerekend, dus kan voor mij ook januari worden. Mijn eerste was 5 dagen over de uitgerekende datum en mijn tweede was een week te vroeg... dus kan alle kanten op.
Ben het nog niet eerder zo zat geweest als nu.... dus ik hoop op een decemberkindje!!!

jajaja, het is zover! December is toch altijd al een speciale maand vind in maar nu is het echt ONZE maand he dames.. Wat klinkt dat mooi he, ONZE maand hihihi. We maken er gewoon helemaal een feestje van nu!

Ik ben ook op 30-12 uitgerekend aline dus wie van ons zal t zijn die als eerste bevalt? Wel apart he dat t ook nog gewoon januari kan worden he..

Ja, december, nu is het echt helemaal echt, haha. DIt is de maand van ons kindje, tenminste voor de meesten, het kan voor jullie, Sas en Aline, idd ook nog makkelijk januari worden. Bij mij zou dat ook nog kunnen, maar dan 3 januari op zijn max. Alhoewel ik toch echt wel hoop op een decemberkind.
Goh, Aline, de 1e te laat en de 2e te vroeg. Mijn 1e was ook te laat, 10 dagen. Van de meesten hoor je dan wel dat de volgende kinderen ook te laat zijn, maar jij bewijst dat het tegendeel mogelijk is. Ik hoop ook maar dat deze eerder komt, ik ben er echt klaar voor, dat klinkt gek om dat zo te zeggen, maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Ik ben het zat om alles met moeite te kunnen doen en ik wil zooooooo graag weten hoe onze nieuwe kleine telg eruit ziet. Ik kan echt haast niet meer wachten. En wachten kan soms zooooooooooooooooooooooooo lang duren

Meiden, dit zijn de laatste loodjes !! Joehoe !!

Ja, inderdaad, het wordt een decemberkindje voor ons. Ben woensdag uitgerekend...
Ben benieuwd hoe de start van de bevalling zich aan kondigt. Bij zowel de 1e als 2e begon het na het opstaan 's morgens vroeg en had ik om 12u/13u de baby in mijn armen. Maar om de een of andere reden denk ik dat dit een nachtelijke bevalling gaat worden. Misschien omdat deze kleine mij regelmatig uit mijn slaap haalt...?

In ieder geval kan het nu echt  niet lang meer duren, ben zoooo nieuwsgierig!
Sterkte met de laatste loodjes iedereen.
Gr. Sonja

Een heerlijke gedachte dat het december is!!! Ben helemaal geen winter persoon, maar vind dit echt heel fijn. Hoezo puur psychisch??!?

Een gekke gedachte dat het hier ook nog januari kan worden, als ze me 3 weken laten lopen, maar dan blijft het toch een december kindje hoor, ga niet de laatste dagen op een ander forum meeschrijven .

Liefs Noah

Nee, wisselen van forum doe ik ook niet, mocht het januari worden (tenminste hier op jonge gezinnen, we hebben ook het forum van Saskia nog natuurlijk). We zijn elkaar in de loop der tijd een beetje gaan leren kennen, vind je ook niet ?! En dat vind ik wel zo leuk.

Absoluut, als je dan naar de andere maanden kijkt, hebben we toch een heel actief clubje!!

Gezellig om te lezen van jullie hoe het gaat en hoe jullie dingen beleven/zien.

Terug
Bovenaan