Het is..................... DECEMBER!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb mijn man ook gewaarschuwd dat ie toch echt GOED op zijn telefoon moet letten hoor. hij is zo'n typ dat de telefoon ook wel eens thuis laat liggen (omdat hij dan niet opgeladen is of hij em gewoon vergeet haha) Maar dat doet ie de laatste weken gelukkig al niet meer.

Maar vandaag en morgen heeft hij Sinterklaasfeesten op zijn werk (basisschool) dus erg druk druk druk...allemaal prima, maar ik moet er niet aan denken dat ik hem niet kan bereiken wanneer ik hier weeen lig weg te puffen!

Echt verschrikkelijk! Krijg je weeën en kun je je partner niet bereiken!!! Mijn vriend heeft geen bereik op zijn werk (stalen loods/winkel), maar de vaste telefoon werkt daar altijd. En als hij naar huis rijdt, heeft hij aan de ene kant van het kanaal wel bereik en aan de andere kant niet.... , maar ja, dan is ie toch al op weg naar huis.

Liefs Noah

Ja mijn man is vrachtwagenchauffeur, maar neemt nu zijn eigen mobiel ook mee bij het losse en mag van zijn baas zuid-holland niet meer uit.
Ook belt hij zelf elke dag even om te vragen hoe het gaat en zo ook net toen ik dit wilde gaan schrijven.
Ben wel vanochtend slijmprop verloren!!
Een beginnetje, maar meer niet hoor!! Hoop ook niet dat het morgen komt! (5 dec)

Groetjes Judith

Oh Judith, het kan dus best zijn dat je snel begint nu! En wat een goede baas heeft je man dan, dat hij de provincie niet meer uitmag! Sommige bazen kan dat echt niet schelen hoor.

Noah: hmm ja je hebt gelijk, hij zal maar net aan de ene kant van het kanaal rijden en geen bereik hebben...dan is ie toch op weg naar huis haha.

Mijn man heeft tussen de middag zelf al even gebeld. Vind ik zo lief als ie dat doet. Even kijken hoe het hier is... voor hem is het ook spannend natuurlijk!

Bij mijn 1e belde ik mijn man op z'n werk, nam hij niet op. Mobiel ook niet, grrrr. Later bleek dat hij op het toilet zat en z'n collega gelijk vertelde dat hij naar huis moest bellen omdat allebei z'n telefoons af gegaan waren! Gelukkig duurde het dus niet lang tot hij me terug belde, maar die paar minuten was ik wel even stressie...

Vorige week heeft hij een dag z'n mobiel vergeten en achteraf bleek hij nog bij een klant te zijn. Dan had ik hem dus echt niet zelf kunnen bereiken (wel via kantoor waarschijnlijk) dus toen heb ik hem wel even verteld wat ik daar van vond!!! Hmmm, toen vond hij het ook wel stom van zichzelf. Mannen

Gr. Sonja
(40+1 wkn)

Terug
Bovenaan