Het is echt...ZWANGER! :-)

woehoeeeeee!!!! Lynn is zwangerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Van harte gefeliciteerd en geniet er 3dubbel van! Echt zo super he, tis jullie zo gegund!

Hele fijne dag xx

Gefeliciteerd meis. Enne je krijgt altijd twee werkjes kado! Heerlijk toch!! Genieten!

Geweldig Lynn!! Ik had niet anders meer verwacht, maar toch wel fijn dat je nu gewoon alle zekerheid hebt! Dat er maar veel voor de decemer mamaclub mogen volgen. Geniet ervan! Je hebt het verdiend!

Wow, wat een goed nieuws! Het is je zo gegund!!!!! Geniet ervan!!! Dank je wel voor al je berichtjes, je helpt ons vrouwen hier echt met je lieve, opbeurende berichtjes!

Super Lynn!! Van harte!!! Eindelijk ben jij aan de beurt, dat werd wel tijd!!

Het is je van harte gegund!!

Ik wens je n hele fijne zwangerschap!!

Oh, en dat aantal weken....misschien maakt je lichaam veel hcg aan...je had ook al vroeg positief getest toch??

Liefs!

Gefeliciteerd meid!!
Het is jullie enorm gegund!!

Geniet maar lekker samen van de zwangerschap!!

Liefss

Raar maar waar!!!! Jij kunt er niet meer omheen!!!

Gefeliciteerd!!!!!!

Gefeliciteerd meid. Heerlijk nieuws! En ja die test. Zelfs met een echo hebben ze mij verder gezet dan dat ik daadwerkelijk kon zijn. Ze hebben me zelf toch echt de injectie voorgeschreven en nog een folikelmeting gedaan. En nog zeggen ze dan dat je een halve week verder bent dan dat je kunt zijn hahahaha. Geniet er lekker van. De eerste 4 maanden kruipen voorbij, daarna gaat het een stuk sneller hoor!

Terug
Bovenaan