Het is echt...ZWANGER! :-)

GEFELICITEERD!!!
oh wat heerlijk goed nieuws.
jij ook bedankt voor al je reacties en steun!'
en ga jij nu maar lekker genieten bij het dec. forum!
en mischien tot schrijfs, mocht je nog eens terug kijken hier;)

Wat een geweldig nieuws Lynn,
GEFELICITEERD!!!
En nu echt gaan genieten van het wondertje in je buik.
Ik hoop voor jullie dat jullie een prachtige eerste echo hebben;)

Liefs Daphne

hoi lynn, ik ben zelf actief op het mei-forum, maar ik lees al een poosje met je mee, gewoon uit nieuwsgierigheid ;)

ik wil je echt van harte feliciteren met je zwangerschap, ik gun het je zo! je bent zo positief en lief voor iedereen die topics hieronder plaatst. het lijkt me zo moeilijk om na zo lang proberen en zoveel teleurstellingen positief te blijven, maar jij wel. je mag jezelf een hele grote pluim geven en geniet van alles wat er komen gaat (ookal zijn er ook dingen die je liever kwijt dan rijk zult zijn straks haha) al denk ik er zelf soms niet zo over de laatste tijd, het is echt zo bijzonder om zwanger te zijn en het is niet vanzelfsprekend helaas. maar nogmaals, proficiat!!

Echt super Lynn!!! Ben super super blijultiem jullie!! Gefeliciteerd!!! Hou dit sowieso negen maanden vast!!! Jullie hebben het verdient! Liefs Ram24

Fantastisch meid!!!!!!! Van harte!!!
Je bent nu 2 weken (4) zwanger dus dat geeft ie aan. Ik denk - omdat jij al snel positief testte - jouw hcg zo aanwezig is dat ie 2-3 weken aangeeft. Is alleen maar positief!!! :)

Jij verhuist lekker naar t maandforum en tuurlijk blijf je meelezen, alleen maar leuk toch?

Genietse!

Echt super! Van harte gefeliciteerd! En over die 2-3 zou ik me zeker niet druk maken het zijn maar getallen.. daar is later wel weer een verklaring voor.lekker genieten! Zeker zolang er nog geen kwalen zijn haha

Liefs

Lieve Lynn

Dit is toch geweldig!!!!!! Ik ben zo ontzettend happy voor jullie!!!!!! Je krijg het meest geweldige sinterklaas cadeau ever!!!! Wat wil je nog meer!!!

Lieverd, ga er vreselijk van genieten! De eerste maanden kruipen inderdaad voorbij maar voor je het weet heb je jullie wonder in je armen en weet je niet beter!

Dank je wel voor je lieve woorden, oppeppers en smiley's.....ik heb er veel aan gehad!

Dikke kus!

Terug
Bovenaan