het is een meisje

Vandaag hadden mijn vriend en ik een extra 20 weken echo in maastricht omdat men een vermoeden had  dat ons kindje een groeiachterstand zou hebben. Na een heel onderzoek blijkt dat ons kindje kern gezond is en dat we in blijde verwachting zijn van een meisje. Ik heb zelf al een dochtertje van 7 en voor mijn vriend is dit zijn eerste kindje. Toen we naar buiten liepen stonden de tranen in mijn vriend zijn ogen, tijdends de terug weg naar huis zei hij bijna niets tegen mij, het enige wat ik uit zijn mond kreeg was dat hij geen meid wil en dat hij het sneu vind voor mij omdat hij zelf niets met haar zal hebben.  Toen we thuis kwamen heeft ie zijn jas gepakt  en is nu lopend door de stromende regen naar de stad om wat te gaan drinken. Ik heb de afgelopen week veel zorgen gehad over de gezondheid van ons kindje en nu blijkt  dat ze gelukkig kerngezond is en toch voel ik me op dit moment erg klote. Ik weet niet wat ik hier mee aan moet, ik ben zo bang dat hij dadelijk inderdaad niets van haar moet weten en dan. Ik heb nog nooit iemand zo teleurgesteld gezien.

hoi hoi ..

Ik lees net je verhaal !! en ik schrok ervan ! hoe kan iemand zoiets nou zeggen dat ie geen meisje wil , want hij weet toch ook van te voren dat als hij vader gaat worden dat de kans op een meisje net zo groot is als op een jongentje? ! vindt het erg sneu voor jouw,, maar laat dat alsjeblieft jouw geluk niet in de weg staan hoor!! Je hebt tenslotte een mooi lief klein meisje in jouw!!!! buik .. en als hij geen meisje wil dan zou ik als ik jouw was nog maar eens goed nadenken of jullie wel een goede relatie hebben ??en of dit wel waard is.........

wens je  veel sterkte en laat je nie kisten heh is het leven veel te mooi en te kort voor  en je moet genieten  van je zwangerschap!! stresss is niet goed voor jouw meisje!!!

dikke kus bloem ..  

Potverdorie, wat kan ik kwaad worden als ik dit lees!!!

Ik ben misschien keihard maar hij is een kindje helemaal niet waard, hoe pijnlijk ik dat voor jou vind.
Was hij er vanuit gegaan dat het een jongentje zal zijn ofzo?

Wij hebben bij onze 20-weken echo te horen gekregen dat ons kindje zou overlijden, onze wereld is ingestort...

Nu ben ik weer 22 weken zwanger en van weer een meisje, dit keer een gezond meisje, en het enige wat wij wouden was dat hij/zij levensvatbaar zou zijn.
Ik ken dus de angst waar je ingeleefd hebt.

Meid bedenk goed wat je wil, en hoe je het wil, ik snap dat je er verdrietig om bent, en zou je willen helpen, maar dit is iets wat je eigen is...

Tegen hem zou ik genoeg te zeggen hebben, maar vind hem dat niet eens waard (Sorry) en het is niet goed voor mijn bloeddruk.

Liefs Randy
mama van Ninthe*
22 weken zwanger van gelukkig een gezond meisje

hoi,

Ik kan het niet helpen maar hier kan ik niet tegen als ik dit soort super onzinnige dingen hoor in wat voor tijdperk leeft die vriend van jou, ik ben verleden jaar in December een van mn kindjes kwijtgeraakt en wat kan het mij verdimme of het een meid of een jongen was het was mijn kind, mijn vlees en bloed ik denk dat je die vriend van jou wat van de onderstaande topics moet laten lezen en laten weten dat die dankbaar moet zijn in plaats van ignorant, en als ik jou wat mag vragen wist jij niet van te voren   dat je vriend geen meisje wilde, of was je er zeker van dat dit een jongen zou worden, jeetje dit kindje is zo onschuldig en is nu al een bron van afkeer ik vind dit heel erg, echt waar er zijn duizenden mensen die ze graag willen krijgen en meneer wilt geen meisje, sorry kan beter maar niets meer zeggen. Ik hoop dat wat er ook gebeurt je altijd voor je kindje zult kiezen en ik kan het niet laten om je toch even te zeggen, er zijn meer vissen in de oceaan en een man die wel een kindje wilt maken maar niet wilt omdat het, het verkeerde geslacht heeft die zou ik niet eens als vader voor mijn kindje willen, ben erg aangedaan door dit stukje sorry dat ik misschien een beetje fel over komt   kan er niets aan doen heb ook tien x getwijfeld of ik zou reageren of niet, maar moest even mn gal spuien, no hard feelings.

ik wens je veel succes en hou van je kindje,

ja nu ik jullie verhalen gelezen heb wordt ik er ook steeds bozer om!! Uit welk tijdperk komt die gast zeg! ikzelf heb al 2 miskramen achter de rug en ik bid voor een gezond kindje!!! ik zou zeggen DUMPEN DIE GAST!!!

XBLOEM

Om nou direct te roepen dumpen die gast, vind ik peroonlijk erg ver gaan.

Maar ik moet wel zeggen, mijn mond viel open van verbazing....
Wist je van te voren dat hij eigenlijk alleen maar een jongen wilde, gaat het hem wel om het feit dat het een meid is , of is hijnet zop bang geweest als jij en probeert hij op eze manier afstand te nemen, omdat hij ban is van jullie kind te houden en het dan te verliezen...

Ik denk dat jullie nog nodig een gesprek moeten hebben, want hij wordt vader van een meid of hij dat nou wil of niet.

Ik zou hier als ik jou was echt helemaal niets van snappen..
Miep

Om nou direct te roepen dumpen die gast, vind ik peroonlijk erg ver gaan.

Maar ik moet wel zeggen, mijn mond viel open van verbazing....
Wist je van te voren dat hij eigenlijk alleen maar een jongen wilde, gaat het hem wel om het feit dat het een meid is , of is hijnet zop bang geweest als jij en probeert hij op eze manier afstand te nemen, omdat hij ban is van jullie kind te houden en het dan te verliezen...

Ik denk dat jullie nog nodig een gesprek moeten hebben, want hij wordt vader van een meid of hij dat nou wil of niet.

Ik zou hier als ik jou was echt helemaal niets van snappen..
Miep

Hallo allemaal

Bedankt voor jullie reactie,s
Het spijt me zeer dat ik juist hier mijn verdriet heb neer gezet terwijl jullie allemaal een kindje zijn verloren. Ik was gisteren zo gebroken van verdriet dat ik het eruit moest gooien. Ik kan jullie wel vertellen dat ik hoe dan ook altijd voor mijn kinderen zal kiezen, Ik ben jarenlang een alleenstaande moeder geweest van een dochtertje omdat de vader er niets van wilde weten, het zou me ook wel lukken met twee meiden maar het is niet iets waar ik op sta te springen.
Ik begrijp heel goed dat jullie vol onbegrip en woede naar mijn vriend toe reageren, dat heb ik nu ook nog. We hebben gisteravond nog even over zijn gevoelens gepraat, waar het op neer komt is dat hij zelf heel erg van zijn reactie is geschrokken maar dat het gevoel van teleurstelling er zeker wel nog is. Hij heeft de hele nacht liggen huilen niet omdat het een meisje is maar om de gevoelens die hij heeft en bang is dat die niet zullen veranderen. Ik weet niet hoe het nu verder zal gaan  tussen ons maar een ding is zeker mijn dochter,  de oma,s en opa,s  en  ik zijn heel blij met dit klein wondertje en zullen haar met open armen ontvangen.  

Bedankt allemaal voor de steun die ik van jullie heb gekregen

liefs cindy

Terug
Bovenaan