het is een meisje

Als ik dt zo lees, dan denk ik dat komt wel goed. Als hij dat kleine hoopje liefde in zijn armen krijgt dan zal hij vervult worden met trots.

En weet je hij is niet de enige die dit heeft, lees maar eens op de andere fora, bijv. zwanger zijn, ook daar zijn verhalen geschreven over teleurstellingen.

Zelf zal ik het nooit begrijpen, maar veroordelen zal ik het ook niet. En als hij zich zo voelt mbt die gevoelens, dan moet dat gewoon goed komen. Blijf hem gewoon betrekken bij de voorbereidingen.

Sterkte

Miep

Hoi,

wat een verhaal zeg!!
Ik schrok er ook erg van.
Maar ik denk zelf dat jou vriend zooo op een jongetje had gehoopt, dat hij dit dus echt niet had verwacht.
Het is maar goed, dat hij geschrokken is van zijn eigen reactie.
En die gevoelens komen strax denk ik wel goed hoor.

Pff.. wat kan zo'n onschuldig babytje er nou aan doen?!?!?!
Als ik daaraan denk moet ik gwn huilen.

hallo

Ik hoop dat ondanks alles jullie er toch uit kunnen komen, het feit dat hij schrok van zn eigen reactie is toch positief ( tussen haakjes) en geloof me niemand zit er om te springen om een kindje alleen op te voeden dat weet jij uit ( helaas ) eerdere ervaring beter dan wie ook, hopelijk is dit ook niet nodig en beseft hij< misschien niet meteen > wat voor wondertje hem en jou gegeven is, en krijg je alsnog een gelukig gezinetje dat wilt uiteindelijk iedereen, veel geluk en veel succes hoop dat hij bij draait en jullie gelukkig zullen zijn met jullie dochter(tjes).

groetjes Bianca

Hallo

Wat ik nu lees ....... schrik hier echt van.
Sorry dat ik dit zeg , maar je vent spoort gewoon niet.
Ik heb zelf een dochtertje verloren met 38 weken zwangerschap.
De doodoorzaak is een dommepech.
Nu ben ik weer 27 weken zwanger , en we weten niet wat het geslacht is.
Verder kan mij het geslacht nou schelen, als ik maar een leeft.
Ik snap best dat jij verdrietig bent.
En tegen je vriend zou ik zeggen , rot toch op.

Veel liefs

Peggy
mama van anouk*
27 weken zwanger.

Hey hey daar ben ik weer

We hedden vorige week woensdag de 20 weken echo daar werd ons verteld dat we een zoontje zouden krijgen maar dat hij wel een beetje aan de kleine kant zou zijn. En gisteren kregen we dus te horen dat hij een zij is en zeker niet te klein. Ik denk dat dit de oorzaak was voor zijn reactie. We hebben het er vandaag uitgebreid over gehad en ja hij had zich heel erg verheugd op een jongetje en het was voor hem zeker een schok toen ze hem vertelden dat het nu een meisje is. Ik denk dat hij zeker nog een paar dagen zoniet weken nodig heeft om aan het idee te wennen maar ik hoop wel dat het allemaal weer goed komt.

Liefs cindy

Ik moet toch ff reageren hoor!

Las net je verhaal en het enige wat in mij opkwam...Jezus wat een grote LUL!!!
Zoiets zeg je toch niet, hoe kan je nou in hemelsnaam zeggen dat je teleurgesteld bent in het feit dat jullie een meisje krijgen
Er zijn weet ik niet hoeveel mensen die niet eens kinderen kunnen krijgen, jou vriend heeft helemaal niks te willen, hij moet snotverdomme blij zijn dat het gezond is.

Ik had werkelijk waar mijn vriend een knal op z'n koker gegeven  

En nu is meneer wel blij dat het toch een jongetje blijkt?! Mijn nekharen gaan hier rechtovereind van staan!

Het  zou toch maar echt een meisje geweest zijn, had jij er mee moeten leven dat je vriend het eigenlijk helemaal niet wilde en het kind later wetende dat haar vader helemaal niet blij met haar was.

Bah! Te erg voor woorden..mensen zoals jou vriend!

hallo
nou ik vind wel dat jullie gelijk hebben maar jullie hoeven dat haar toch niet in te wrijven.
ze heb het al moeilijk zat en jullie geven haar nog maar even een trap na!
meissie denk op dit moment alleen maar aan jezelf je dochter en je baby dat is nu
het belangrijkste, en laat je vriend even in ze eigen sop gaar koken dan komt het vast goed.

en ik was mijn kind al verloren voor dat ik wist of het een meisje of een jonge was k was net 5 weken zwanger pas toen ik een miskraam kreeg.
ik ben nu ook bezig om weer zwanger te worden en het enige waar ik aan kan denken is dat ik hoop dat het volgende kind gewoon normaal geboren wordt.

groetjes nikki

jee wat een verhaal zeg mannen zijn soms zo verschrikkelijk dom
goh ik kan er gewoon niet over uit,er zijn zo verschrikkelijk mensen die heel graag 1 gezond kindje willen,en of dat het nu een jongen of een meisje is,wat boeid dat,as het maar gezond is.
pff ik geloof dat ik beter kan stoppen,want ik word er echt boos om.

maar over de mijne is ook weinig goeds te vertellen op het moment hoor

succes meid sterkte en denk maar lekker aan jezelf en aan je dochter van 7 en aan JOU lieve mooie kindje in je buik

Terug
Bovenaan