Het is officieel, we hebben een reusje............

Gaaf zo'n grote meid!!! Ik weet niet hoe groot Raaf nu is, hij is woensdag 12 weken en we moeten 1 december pas weer naar het CB, misschien van de week even meten en wegen op het inloopspreekuur. Ik ben namelijk wel benieuwd. Hij heeft kledingmaat 62/68, luiermaat 3.
Hij was bij de geboorte 3910 gram en 54 cm, vond ik zelf ook al groot...

Mika was vorige week 9 weken, iets meer dan 5600 gram en 60 cm. Ook best een flinkerd dus... Hij is duidelijk forser dan onze dochter was op die leeftijd. de meeste kleertjes zijn nog maat 62, maar ik ga toch de maatjes 68 ook maar eens tevoorschijn halen. 't Gaat echt hard!
En toch heb ik ook niet 't idee dat Mika een dikkerd is ofzo; inderdaad ook normaal in proportie.

wat een grote kids zitten er tussen zeg!
wij vinden dat onze meisjes al flink gegroeid zijn sinds de geboorte.
morgen ga ik weer naar het CB. ben benieuwd.
bij de geboorte was brenda 49 cm lang en woog ze 2360.
samantha woog 1990 en was 42 cm lang.
op 10-10 woog brenda 6950 en was ze 64 cm.
samantha woog toen 6350 en was 62 cm lang.
ze zijn al 6 maanden.

een groot vallende 62 past nog prima, maar heb tot mijn grote verbazing truitjes van 74 waar ik niet eens hun hoofdjes in krijg. en dat terwijl samantha helemaal geen groot hoofd heeft. ze stond extra inder controle bij de kinderarts omdat ze haar koppie juist zo klein vonden. inmiddels is daar helemaal niks meer van te merken.

Hallo! Hier nog een moeder van een reusje. Onze zoon is voor het laatst gemeten en gewogen bij 3 1/2 week op het CB en was toen 60 cm en 5300 gram. Bij de geboorte was hij al 57 cm en 4290 gram. Dus hij is wat groot gestart (kwam 18 dagen na de uitgerekende datum, weet niet of dat nog van invloed is geweest). Moet volgende week vrijdag pas weer naar het CB (dan is hij 9 weken), dus weet niet hoe zwaar en lang hij nu is. Maat 62 past nog wel, maar zal niet lang meer duren. Puckababy maatje " piep" ligt hier al weer in de kast... we zijn over op de mini. (ik kon 'm er gewoon niet meer inproppen, hoe ik het ook probeerde.... ). We gokken op een carriere als basketballer!
Groetjes!

Whahaha!! Leuk, we kunnen wel een team opzetten met deze kids.........allemaal basketballers in spe.
Die puckababy wordt nu idd erg zielig, ga meteen een slaapzakje bestellen, want dit lukt ook geen week meer..........

Hahaha, en nu was ik er toch van ovetuigd dat Amy erg groot was... Afgelopen woensdag was ze 6350 gram en 64 cm.Ze was toen precies 3 maanden. Valt dus nog reuze mee. Ze past echter pas net aan in maatje 62 en heeft nog veel van maatje 56 wat ze nog past. Ik heb zelfs pas vorige week de rompertjes maat 50/56 naar achteren in de kast geschoven. Ze passen eigenlijk nog steeds maar ik wilde haar was nieuws aan trekken hihi. Amy volgt in de groeicurve netjes de +1 lijn.
Zijn de papa's en mama's van de reuzenbaby's zelf ook allemaa lang?

Liefs,
Marian

Ook wij hebben een reusje! Onze zoon woog met  2 maand  6000 gram en was 59 cm. Met 4 maand woog hij 8960 gram en  was 69 cm!  Aankomende donderdag  is hij 5  alweer 5 maand, en al een heel vrolijk kereltje!!  Maatje 68 past nog net!
Op de groeicurve steekt hij dus ook  overal boven  uit!    

Groetjes Ponoka

Hihi wat klinkt dat grappig.... (de titel).
Ze is inderdaad erg groot voor een meisje!

Bij Celeno mogen we de 6 weken dat hij te vroeg geboren is eraf trekken.
Dan zou hij dus ongeveer 3.5 maand nu zijn.
En dan met zijn nu ruim 7 kilo en ik denk 63 cm, dan zou hij ook wel een reusje zijn hahahahaha.
En dat voor een prematuur baby

xx

Terug
Bovenaan