A
Anoniem
Guest
Ja, hier wel twee relatief grote ouders (ik 1.76, niet superlang of zo, en vriend 1.93). en nee, rompers maat 50/56 kunnen hier al een paar weken niet meer (hoe hard ik ook trok om ze een beetje op te rekken
. Als je een heeel zielig snoetje krijgt van je kindje terwijl je probeert om kleertjes aan te krijgen waarvan je stiekem zelf ook wel weet dat het wat krap aan is, dan weet je hoe laat het is (tijd om de kleinste kleertjes op te bergen!) (dat vond ik wel jammer hoor, had niet verwacht dat ik dit al rond 6 weken moest gaan doen...). Kortom, ik had 'm graag nog wat langer in de schattige baby-kleertjes gelaten. Maar ja, moet niet zeuren, wie wil er nou niet een goed groeiende baby?
En Rimke, ga je de opvolger van de piep kopen? Het is wel prettig om weer een passende zak te hebben! Maar vond de piep wel makkelijker om aan te trekken (hup klittenband vast, ritsje dicht en slapen. De mini heeft een binnenhesje, dat is wat lastiger aan te trekken, omdat je daar de armpjes eerst doorheen moet doen). Maar hij slaapt er wel weer lekker in (hoewel, de laatste dagen overdag niet zo, volgens mij een sprongetje) (althans, dat hoop ik, dan gaat het tenminste ook weer voorbij
Groetjes!
En Rimke, ga je de opvolger van de piep kopen? Het is wel prettig om weer een passende zak te hebben! Maar vond de piep wel makkelijker om aan te trekken (hup klittenband vast, ritsje dicht en slapen. De mini heeft een binnenhesje, dat is wat lastiger aan te trekken, omdat je daar de armpjes eerst doorheen moet doen). Maar hij slaapt er wel weer lekker in (hoewel, de laatste dagen overdag niet zo, volgens mij een sprongetje) (althans, dat hoop ik, dan gaat het tenminste ook weer voorbij
Groetjes!