Het is over

Lieve lieve lieve PV,

Mijn tranen kan ik nog maar net bedwingen!!! Ik wil jou en je man heel veel sterkte toewensen.
Doe wat je hart je ingeeft !!!!

Dikke kus

Gaby

Lieve PV,

Wat een moeilijke tijd hebben jullie! Zo gelukkig dat het eindelijk goed lijkt te gaan, en dan weer zo'n groot verdriet. Ik begrijp heel goed dat je zegt dat je het niet meer aandurft. Het is een heel persoonlijke beslissing. Wij kiezen ervoor om verder te proberen. Maar ook ik heb me afgevraagd hoe vaak ik dit aan zou kunnen. Dat beslissen we op het moment. Voorlopig gaan we ervanuit dat het weer een keertje goed gaat. We hebben een zoon die bewijst dat het ook goed kan gaan.
Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Zowel jij, als jouw gezinnetje. Hopelijk vinden jullie het geluk weer terug. Met zijn drietjes is dat ook heel goed mogelijk, maar ik begrijp heel goed dat het nog wel even duurt voordat jullie hieroverheen zullen komen.
Ik denk aan jullie!

Groetjes, Kat

Lieve PV,

Wat een ontzettend triest nieuws!! Het is inderdaad erg oneerlijk verdeeld in onze wereld!! En waarom??? Ik vraag het me ook steeds vaker af!
Helaas weet ik al te goed hoe je je voelt op dit moment, het is een heeeeel diep dal waar je samen weer uit moet zien te komen. Dat valt niet mee het kost ontzettend veel energie om je weer een beetje bijeen te rapen.
Laat je gaan, je hebt alle recht om verdrietig te zijn! En als je het even niet meer ziet zitten kom je gewoon hiernaartoe, heeft mij geholpen om te zien dat je niet de enige bent. En alle reactie's van de forumgenootjes kunnen heel goed doen.

Heeeel veel sterkte toegewenst en een hele dikke knuffel!
Ik hoop dat je toch nog 's komt kijken hierzo!

Liefs Anne

Hallo lieve meiden.

Jullie reactie's zijn waanzinnig lief.
Tenminste niet van ja maar het was dan niet goed het vruchtje.
Daa.. alsof wij dat zelf niet weten.
Maar het doet verdomp veel pijn!

De dagen zijn erg lang. Slaap erg weinig en ben overdag alleen dus pieker pieker.
Heb in de avonden veel buikpijnen, maarja niemand weet wanneer en hoe
het zal gebeuren.
Daardoor ook erg onzeker. Durf weinig naar buiten te gaan enzo, want stel...
dat het dan gebeurd.
Hoop wel dat mijn lichaam het dit keer zelf doet, want de vorige keer koos ik voor curri.
Die keus was toen gemaakt omdat het al 4 weken in me zat en mijn lichaam deed er niets mee.
Alleen bleek de curri niet goed te zijn gegaan. Heel snel was het vloeien toen gestopt en ik voelde me echt goed. ( was nl erg ziek misselijk enzo)
Begon het ineens weer te vloeien. Bleek er nog wat te zijn blijven zitten.
Dus toen binnen 1 week 2 x gecurriteerd.
En dat was echt niet fijn.

Maar als dit te lang op zich wacht dan zal ik er wel weer voor kiezen.
Want ik wil er ook voor mijn dochtertje zijn en dingen met haar kunnen doen.
Ze heeft nl vakantie. Vorige keer was het ook al in haar kerstvakantie.

Voorloppig moet ik daar gewoon nog niet aan denken.
Denk dat deze tijd ook nodig is bij het verwerken ervan.

Meiden weer een heel verhaal

l
Liefs PV

Lieve PV,

Vreselijk wat je moet meemaken de laatste tijd. Het is inderdaad ontzettend oneerlijk. Ik begrijp je volkomen. Ik verlang ook naar een kindje, ik heb al een zoon van bijna 8 jaar maar dat neemt niet je verlangen en verdriet weg, echt niet.

Ik hoop dat je een beetje rust kan vinden en het een plaatsje kan geven. Dat komt zeker maar neem alle tijd hiervoor.

Heel veel sterkte en  echt ik denk aan je.  

Veel liefs van Monique.

Heb hele erge buikpijnen.
Dit zijn geen lichte weeen meer maar hele erge.
Bloeden word iets erger en de stolsels wat groter.
Wanneer weet je nou dat je het verloren ben?
Hoop dat dat snel gebeurd want deze buikpijnen zijn niet echt uit te houden.
Weeen bij een bevalling leveren iets moois op, maar dit......
Dit is gewoon zwaar K@#$$%%T en zeer oneerlijk.

Verdrietige PV

Terug
Bovenaan