Het is over

lieve PV

Meid wat een zwart gat zit je in..Ook al denk je er nooit meer uit te komen..het gaat echt gebeuren..heb je een beetje steun in je omgeving?
niet opgeven hoor!! echt waar het wordt straks echt beloond..ook voor jou is dit geluk straks weggelegd..maar goed daar hoef je nu nog helemaal niet mee bezig te zijn. neem je verdriet nu ook en probeer je niet sterker voor te doen. ook verdriet hoort erbij en dat is alleen maar goed. laat het door niemand in je omgeving bagataliseren. DIT iIS JOUW PIJN EN ALLEEN JIJ WEET HOE DIE VOELT!!! Ik hoop dat je bij ons blijft echt waar het helpt om hier te zijn...

liefs Issabel

Lieve PV,

Het lijkt even niet op te houden bij je hé. Gatverdamme wat oneerlijk. Ik hoop dat je lichaam dit snel en zelf kan verwerken dat geeft jou denk ik ook wat meer vertrouwen. Ik vind het echt vreselijk voor je dat het een tweede keer is gebeurd. Ik hoop dat je snel wat opknapt als dit achter de rug is, al is het nu moeilijk om hier doorheen te komen. Ik wens je heel heel veel sterkte en ben blij dat ik las dat je toch steun krijgt uit het forum.

Als je de behoefte hebt schrijf het lekker van je af. Wij zijn er voor je!!!

Heel veel liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan