<p>Onze druif is net aan 9 maanden oud. Altijd al klein van stuk geweest. Nu kreeg ik vandaag commentaar dat ze meer moet gaan eten omdat ze te licht is, en perse een fles minder moet.</p><p>Inmiddels is het al een maand geleden dat ze is begonnen met staan en nu kan ze dus ook echt al zelf opstaan en langs de meubels manoeuvreren. Ze kruipt, rolt, loopt, maar ligt vooral nooit een seconde stil. Mijn vermoeden is dan ook dat het niet zoveel toenemen in gewicht vooral komt door alle beweging en dat ze hier zo vroeg mee is.</p><p>Druif heeft vaak nog 4x een fles van 180, soms ook 3, maar meestal 4. Daarnaast krijgt ze nooit potjes of gepureerd eten. Ze eet eigenlijk voor zover mogelijk gewoon met ons mee. Eten wij bami krijg zij de niet gekruide bami etc.</p><p>Dag ziet er dus als volgt uit. </p><p>8.00 uur : Fles 180</p><p>10.00 uur : Fruit</p><p>12:00 uur : boterham met beleg (kan vanalles zijn) en wederom een fles van 180</p><p>15:00 uur : iets makkelijks, soms meloen, soms liga, rijstwafel etc.</p><p>16:00 uur : komt ze meestal weer voor een fles. </p><p>18:00 uur : avond eten</p><p>20:00 uur : fles 180</p><p>Wanneer ze huilt om een fles krijgt ze altijd 180, dit is vaak niet op. </p><p>Wat doe ik fout? Wat kan ik beter doen? Ik zie het namelijk niet. Dit werkt voor ons en ze is vrolijk en actief. </p>