Het leed dat consultatie bureau heet

Zolang ze een gelukkig en energiek meisje is en haar ontwikkeling (gaat 100% goed) goed gaat. Is er echt helemaal niets aan de hand. 
De dingen die het consultatie berau zegt moet je soms echt met een korreltje zout nemen anders word je zo onzeker! 
Dit is voor ons de rede geweest om NIET meer te gaan. 
Wij gaan niet naar het consulatie bureau en voelen ons daar heel rustig door.

Jullie doen het perfect voor jullie kleine meisje

Wat een raar advies!
zou gewoon lekker die 4 flessen houden hoor! Ons meisje is bijna even oud en heeft grofweg hetzelfde schema. Hier allemaal geen problemen met cb. Misschiej heb je net een zeurende miep daar. Als je kindje vrolijk is zou ik je eigen gevoel hierin volgen. 

Hoi,
Ons mannetje zat altijd aan de onderkant van de gewichtscurve. Bij ons zei het cb gelukkig, dat dit geen probleem was. Hij was (en is) gewoon een actief jongetje. Ze zeiden bij ons dat hij zijn eigen lijn volgde en dat was prima. Z'n ontwikkeling was goed en ook de hoeveel eten die hij kreeg was prima. Hij heeft nog lang een fles gehad, omdat hij daar behoefte aan had. Ik ben hem wel wat meer pasta en aardappels gaan geven voor wat extra calorieën. Ondertussen is ie ruim 1,5 en is z'n gewicht iets "verbeterd", maar het blijft een slank ventje. Je kindje krijgt volgens mij genoeg binnen en ontwikkeld goed. Geen zorgen dus, je doet het hartstikke goed ?

Terug
Bovenaan