Het lijkt wel of het alleemaal jonge moeders zijn hier..

Hoi Silke!
Ik werd zwanger van mijn eerste toen ik 29 was, en had toen zelfs zoiets van Kan ik dat wel? en vond het ook eigenlijk best eng en superrrrspannend. Maar ik kan je zeggen dat een kindje alle "nadelen" dubbel en dwars waard is..
Ja, het uitslapen kun je waarschijnlijk voorlopig even vergeten, maar je kunt ook samen afspreken dat je in het weekend allebei een dag afspreekt.. Overal is een oplossing voor te vinden. En voor wat betreft die vrijheid: met een beetje plannen kom je ook een heel eind hoor. Wij zijn er zelf niet zo voor om de kleine (nu bijna 2, maar de volgende is op komst) overal mee naar toe te sjouwen en op bed te leggen, maar dat is ieder voor zich natuurlijk..
Wij hebben ook het geluk een erg makkelijk mannetje te hebben die zelfs aan papa en mama denkt en in het weekend heel vaak tot 9 uur uitslaapt, dus er zijn misschien een paar kleine nadeeltjes (met de nadruk op klein) maar die wegen zeker niet op tegen de voordelen!!!
Groetjes Anne-Marie

Ik ben ook 24 en heb dit ook lang gehad maar nu heb ik het er allemaal driedubbel voor over!!! Hoe het in de praktijk wordt dat weet ik natuurlijk niet...

Ik denk dat ikd an de jongste ben

Ik ben namelijk 20 en 7w en 5 dg zwange.
Woensdag 10-01 erste echo.

Hoe jonger de moeders des te gezonder de babies!

Succes

hallo iedereen,

ik ben net 22 geworden en we zijn sinds december ook aan het proberen om zwanger te worden. Ikzelf wil al een kindje sinds mijn 20e maar verstandig geweest en eerst mijn school afgewerkt
ik en mijn vriend zijn nu 5,5 jaar samen en aangezien hij al 28 is, vinden we het tijd om eraan te beginnen
vorige maand was ik al gelijk overtijd en positieve zwangerschapstest, maar 8 dagen nadien liep het mis
nu heb ik mijn ong op 19 januari uitgerekend, ik ben eens benieuwd of het deze keer raak zal zijn

hoi juliecevol, ben je eind november met de pil gestopt? zoja hoe lang slikte je die al?  

Klinkt misschien raar, maar je kunt wel jong kinderen willen, maar dan moet je wel de juiste  papa tegen het lijf lopen...

Die heb ik uiteindelijk gevonden en ben nu super happy! Aan het begin van onze relatie was al duidelijk dat we beide kinderwens hadden.  We hebben een pittige start gehad, daardoor weten we, dat we er hoe dan ook samen uit komen of het lukt...of niet!

Liefs Lientje

He Dames,
Wat een leuke reacties hier op het forum! Hartstikke gezellig zo.
Sandra 262: even over het leeftijdsverschil; het is namelijk zo dat mijn man bijna 38 is. Ben zelf 23. En nee, wij vinden het ook niet erg dat leeftijdsverschil. We zijn ontzettend gelukkig getrouwd!  Ik ben wat ouder qua volwassenheid, en aan hem zie je het niet dat ie straks al 38 is. Maar mede daarom heb ik toch meer de drang dat hij voor zijn 40ste vader is.. tja misschien noem je het een kronkel. En dat speelt nu ontzettend mee.
Of ik als ik een jonger iemand was tegengekomen ook zo'n nesteldrang had? Dat durf ik niet te zeggen, maar ik denk het wel..

Hoi Silke5,

Wij vinden het ook geen probleem we zijn al bijna 3 jaar gelukkig getrouwd en 7 jaar bij elkaar. Het is belangerijker dat je samen gelukkig bent en het maakt niet uit hoe groot het leeftijd verschil is.
Wij hopen op een tweede kindje en hoop dat jullie ook een mooi wondertje mogen krijgen.

Greetz sandra

Terug
Bovenaan