Het lijkt wel of het alleemaal jonge moeders zijn hier..

Hoihoi,

ik ben ook een jonge moeder en geniet met volle teugen. Ik ben nu 27 en 28w zwanger van de derde, mijn oudste  zoon werd geboren toen ik net 23 was.

Ik denk dat er stiekem meer meiden jong moeder zouden willen zijn, maar er nog niet voor gaan vanwege enige 'sociale druk'. Het wordt min of meer van je verwacht dat je eerst carierre maakt en dan pas aan kinderen begint. Zeker als je -zoals ik- hoger opgeleid bent en thuis werkt als gastouder, moet je je continu verdedigen.

Maar als je jong moeder wordt, dan hoef je straks je 'carierre' ook niet te onderbreken voor het krijgen van kinderen. en inderdaad, miijn moeder was ook jong moeder en geniet nu als 51 jarige gigantisch van haar kleinkinderen!

Ach, alles heeft z'n voors en z'n tegens. Zolang we maar met z'n allen van onze kids genieten, toch?!

Liefs, Veer

Hallo allemaal,
Ik ben Debby en  wordt volgende maand  27.
Ik heb al en dochtertje van 2, ik was 24 toen ze geboren werd.
Nu zijn we bezig voor nummer 2.

Mijn vriend is 39.
En dit gaat super goed.
Hij gedraagd zich dan ook nog als 25 hahaha!!! nee grapje hoor..
het leeftijdsverschil maakt voor ons niks uit,als het gevoel maar goed zit.

Groetjes Debby.

Hoi,

Ik ben een trotse moeder van 22 jaar en mijn man 29 en heb een zoontje die nu 15 maanden is en we gaan voor een tweede. We hebben er bewust voor gekozen bij de eerste.  En we zijn er heel blij mee

Wow, wat een reacties! Geweldig dit!

Ik ben 25 en mijn man is 27. Wij zijn vorig jaar getrouwd en zijn in de zomer in onze "eengezinswoning " gaan wonen. In januari 7 jaar samen dus kom maar op met dat gezin, wij willen ons mooie huisje graag vullen!

Jong moeder worden lijkt me heerlijk omdat je nog fit en hip bent en ook de opa's en oma's zijn dat nu nog (allen net 50). Ik denk dat we hen hard nodig hebben. Daarbij willen wij helemaal niet elke week meer stappen en als we eens een keer wel een feestje hebben is oppas dus  wel te regelen. Verder weet ik niet eens of ik nog wel zo vaak van huis wil als ik alles wat mijn hartje begeert dicht bij me heb!
Onze vrienden hebben ook bijna allemaal kleine hummeltjes en als we met z'n allen  bij 1 van ons thuis  zijn is het toch wel gezellig en kunnen de kleintjes gewoon lekker slapen.

We kunnen niet wachten tot wij ook in blijde verwachting zijn!
Een warm nest, veiligheid en  zekerheid is het belangrijkste toch?!
Liefs 365

Hallo mensen!!

Jemig ik sta echt te kijken van al deze reactie :)
Ik zelf word zo 22 en ben ook bezig om zwanger te raken.
Ik dacht dat het raar was en dat ik de enige was op mijn leeftijd maar ik heb me vergist!

Eerlijk gezegd heb ik niet echt de keuze eerst gehad, ben al 2 keer geopereerd geweest aan mijn eierstokken en heb 3 weken geleden ook nog een ste horen gekregen dat mijn darm vast zit aan mijn eierstok. nu moet ik volgende week weer geopereerd worden.
Doordat ik steeds zoveel pech heb willen mijn vriend en ik wel een kindje anders zijn we bang dat het te laat is.
Wel vind ik het super eng allemaal.. maar vaak is het zo dat alles wat nieuw is eng is.
liefs inanna :)

hoi hoi
het klopt inderdaad dat je in de media leest dat vrouwen steeds ouder worden voordat ze aan kinderen beginnen ,maar in mijn omgeving merk ik daar zelf ook weinig van.
zelf ben ik op mijn 21ste voor het eerst moeder geworden,en ik vindt het juist heel erg leuk om een jonge moeder te zijn.mijn oudste dochter is nu 10jaar en we gaan vaak samen naar de stad en de huishoudbeurs in amsterdam is voor ons vaste prik.nou moet ik wel zeggen dat ik geen lange opleidng heb gehad,dus ik kan me wel voorstellen dat je eerst aan je carriere wilt werken voordat je aan kinderen begint.we zijn nou bezig voor ons zesde kindje dus ik ben een echte moederkloek.vindt het heerlijk om thuis te zijn en te moederen.ben afgelopen juni bevallen van de jongste en 6weken na de bevalling moest ik door omstandigheden fulltime werken.ik was op een geven moment gewoon ziek van heimwee naar mijn kinderen.dus ik ben geen carrierevrouw.dus om een lang verhaal kort te maken ik heb er nooit geen spijt van gehad om jong moeder te worden.
liefs sil

hoi

ik ben nu 28 en mijn vriend ook.
we zijn nu bezig voor een eerste kindje.
ik had ook al wel eerder kinderen gewild, maar als je de goede relatie niet hebt...
ik ben nu heel blij dat ik heb gewacht en nu met mijn huidige vriend een eerste kindje kan krijgen.
een goede relatie is toch een hele belangrijke basis.

groetjes ginie

quote: kwinty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2007 18:27:43'));

hoi

ik ben nu 28 en mijn vriend ook.
we zijn nu bezig voor een eerste kindje.
ik had ook al wel eerder kinderen gewild, maar als je de goede relatie niet hebt...
ik ben nu heel blij dat ik heb gewacht en nu met mijn huidige vriend een eerste kindje kan krijgen.
een goede relatie is toch een hele belangrijke basis.

groetjes kwinty

Terug
Bovenaan